یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روزهای خودسانسوری ...

 

این روزها دلایل زیادی برای ننوشتن وجود دارد و یکی از آنها مشکلی است که کامپیوتر گرامی و شاید بهتر است بگویم مرورگر گرامی با صفحه بارگذاری وبلاگ دارد ... صفحه را جوری باز می کند که رفع تکلیف بشود والا به درد نمیخورد ... مثل حضور خیلی ها در صحنه زندگی ، در صحنه ی کار و خیلی صحنه های دیگر !!!

  

 

سانسور چیز خوبی است یا نه به ما ربط ندارد !! همینکه هست و به بودن خود ادامه می دهد نشان دهنده این است که فلسفه ی وجودی دارد !! حالا به نفع باشد خوب است و به ضرر باشد بد است !؟ سانسور از بالا به پائین یا از پائین به بالا فرقی ندارد ، نیاز امروز است و پشتوانه فردا !!


چند روزی است که مسایل مختلف روزمره بطرز عجیبی با موارد بودار عجین شده اند و ابرهای غرض و مرض اطرافم را گرفته اند !! قدیم ها گفته اند : " چون غرض آمد خودسانسوری کن !! " برای همین این روزها بیشتر با خودم حرف می زنم و احساس خرید یک ضبط از نوع خبرنگاری خوب به مرز جیبهایم رسیده است و مجوز خرید هم صادر شده است ، می خواهم گاهی بنشینم و حرفهایم را برای خودم ضبط بکنم و بعد گوش بدهم ببینم واقعا اشکال از زبان من است یا گوش دیگران که با افکار من مشکل دارند !!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
khatere hastam جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 11:18

خودسانسوری نفرمایید لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد