یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

پائیز تحمیلی

 

دیدید برخی ها می روند عمل زیبایی انجام بدهند ، حداقل بینی های چسب خورده ای که یکی دو ماه باید بماند برای همه آشنا هستند ، از نظر طالع بینی ، برخلاف نظر صاحب بینی (!!)  اگر این چسب نباشد هیچکس متوجه عمل جراحی انجام یافته نمی شود ...

 

 

تغییرات به چشم کسانی دیده می شوند که ما برای آنها مهم هستیم و اگر کسی پنچ دقیقه یک بار به ما گوشزد می کند که رفته بودم آرایشگاه و دو ساعت توی نوبت بودم و ما از سر ابلهی نمی فهمیم (!!) و بعد از یک وقفه ی کوتاه دوباره می گوید که خیلی گران شده است دیگه ، ...تومن دادم فقط برای یک رنگ کردن (!!) و باز ما متوجه نمی شویم و بعد هی حالی می کند و ... این دارد تست محبوبیت می کند تا ببیند طرف می گیرد یا نه !؟!؟ و بعد تازه می فهمد که آنقدر که فکر می کند ششدانگ حواس ملت به او نیست و می رود دنبال کسی که دنبال کسی می گردد (!!) و بعد باهم می نشینند و کلی در این رابطه حرف می زنند !!


برخی چیزها را هم ما دوست داریم تغییر بدهیم ، خودشان عمرا تمایلی به این تغییرات ندارند ، نیاز ندارند و یا برایشان مهم نیست ... مثلا تا شصت نفر گوشزد نکند آرایشگاه نمی رود !! تا هفتاد نفر سیاهی یقه اش را گوشزد نکند لباس اش را عوض نمی کند !! تا هشتاد نفر پشت ماشین اش ننویسد " مرا بشوئید !! " کک اش هم نمی گزد که ماشین را تمیز بکند !! و ...


===


درختان همیشه سبز هم شاید گاهی اوقات دلشان می خواهد تا مثل بقیه باشند ، مطمئنا آنها نخواسته بودند که سبز باشند ... دست شان هم به جایی نمی رسد !! عقل هم ندارند که بی عقلی کرده بروند عمل زیبایی بکنند تا به چشم دیگران زیبا دیده شوند !! به همین دو رنگ سبز و قهوه ای عادت کرده اند ... شاید هم وظیفه ی آنها نگهداشتن پرچم سرسبزی و زندگی در طول سال است !!


میوه های کاج را که یادتان هست ، بردم کارگاه دوستم و بعد از اینکه کلی چیز در موردشان یاد گرفتیم ، رنگ آمیزی کردیم تا پائیزی بشوند ... یک زیبایی تحمیلی !! خوشگل شده اند ... حالا بجای پوسیدن در پای درخت می توانند مدتی هم دکور گوشه ی اتاق یا میز بشوند !!


از قرار معلوم دو سوم درختان دنیا در کمربند سبز منطقه ی تایگا قرار گرفته اند !! و اکثر آنها را درختان همیشه سبز تشکیل می دهد و اگر آنها هم روزگاری دچار پائیز زدگی می شدند (!!) چه می شد !؟!؟

 

http://s5.picofile.com/file/8163464184/IMG_20150112_220247.JPG

 

نظرات 3 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 09:10

سلام
وای!اینها همون دانه های کاج اون طرف فنس هستن
چقدر زیبا!دستتون درد نکنه..واقعا زیبایی از جنس طبیعت هیچوقت خسته کننده نیست.

محسن سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 12:41

البته آقایون چند روز قبل ، بخاطر پیاده شدن همان مبلغ خبردار می شوند !!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 15:49

واییییییییییییییییییی چقدر زیبا و چشم نـــــــــــــــــوازززززززززززز...
دست مریزاد دادو (گــــــــــــــــــــــــل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد