یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کار خودم پسندانه !!


چند وقت پیش می خواستم یک تابلویی به یکی از همکاران بدهم و برای همین یک مدتی فکرم مشغول بود ، تا اینکه در جستجوی موفقیت ؛ موفق شدم یک طرحی را پسند بکنم و برای تبدیل آن تابلو زیبا به تابلویی که امکان تهیه اش باشد دست به کار شدم ...

 

 

مقدمات کار در کامپیوتر خودم اجرا شد و بعد از نهایی شدن به همان اندازه زمان صرف شد تا منتقل بشود به نرم افزار دستگاه حکاکی با لیزر ، گاهی یک مسئله در اتاقی حل می شود و بعد می رود در اتاق دیگر به مشکل برمی خورد و این نشان می دهد اجرایی شدن یک طرح در یک نرم افزار دلیلی بر اجرایی شدن آن در نرم افزار دیگر نیست ؛ مثل همین خبر بازنشستگی پیش از موعد با 19 سال سابقه سخت و زیان آور و یک سال سابقه ی عادی (!!) از طرف دولت ، که هنوز هیچ وزارتخانه یا سازمانی زیربار نمی رود و از قرار معلوم مشکل در صدا و سیما حل شده است نه در بیمه ها و وزارت کار !!! اینهم یک نمونه از سیاه نمایی با استفاده از رسانه ی ملی !!!


خلاصه اینکه طرح در آنجا بارگذاری شده و اجرا شد ، اول بصورت حک روی بستر تابلو و بعد برش حروفات و جاگذاری آنها در محل های خود تا سه بعدی شده و خوشگل تر بشود ... من که پسندیدم و همکارمان هم بیشتر از نیم روز صبر نکرد برای ماندن آن در اتاقش و آن را به خانه برد و این هم نوعی نشانه برای پسند شدن بود ؛ موفقیت از راه موفقیت !!


http://s4.picofile.com/file/8162027650/Words_for_success.jpg


http://s4.picofile.com/file/8162027784/IMG_20150103_121232.jpg


این جوری شاید چیزی بنظر نیاید ولی حس و بوی خوبی دارد !!


بعد از آن این تابلو را سوژه کردم برای یک فکر دیگر و به یکی دو تن از همکاران آن را پیشنهاد دادم تا ببیند چقدر می توانند از آن برای یک طرح آموزشی استفاده بکنند ؛ ولی انگار زیاد وقت نداشتند ، جهان سوم یعنی جایی که دیابت وقت حرف اول را می زند ، وقت هست ولی برای هدر رفتن و برای استفاده ی بهینه باید انسولین گوشمالی و یا آمپول نیاز بالای 150% استفاده شود !!! مطمئنی دوستی که وقت نداشت ، سریال های دیشب و اخبار دروغ را از چند شبکه پیگیر شده بود !!!


دیروز به کمک دوستی استارت کار جدید را زدم و شب مقداری مصالح مورد نیاز رسید !! البته خودم هم می توانستم به تنهایی انجام بدهم ( به قول بامشاد !!! ) ولی چون تمایل زیاد به کار گروهی دارم ( که البته حتما باید در راس آن خودم باشم !! ) تا نیمه شب نشستم و خوردم ( شیرینی ، باقلا ، پشمک و ... ) و نوشیدم ( چای داغ و یخ زده !! ) و سرم توی کامپیوتر بود تا اینکه همان طرح را برای استفاده ی اقشار کم درآمد فارسی سازی کردم !!


و شد این ...

 

http://s4.picofile.com/file/8162027892/success1.jpg

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Afsaneh پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 13:19

Very nice ...

khatere hastam جمعه 19 دی 1393 ساعت 12:46

همه این عوامل در موفقیت نقش دارن اما به نظرم اراده و بعد از اون ذهن خلاق حرف اول رو میزنن..

کارتون زیبا بود دست شما درد نکنه ..
آدم باید ذاتا مدیر باشه به زور نمیشه کسی رو مدیر کرد...

اینکه کی اول باید حرف بزنه مهم نیست ، مهم اینه که نتیجه وقتی بدست می آید که همه در کنار هم باشند ، حتی شانس !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد