یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روزگار ما ...


روزگارمان خوب است / هنوز نفسی می آید و می رود .../ نیاید دردسر است و بیاید و نرود باز دردسر است !! / اگر از کشمکش نَفَس فراغتی بیابیم  / می شویم گرفتار هَوَس ... /

  

از یک طرف رفته ایم سراغ طرح مشارکتی ساخت و ساز دندان ها و از طرفی فرانسه می خوانیم ؛‌به استادم می گویم :‌ "‌ تلفظ حرف س بدون دندان مثل خوردن سوپ با چنگال است !! "


دفتر خریده ایم و مثل سالهای دور از خاطره و یاد ،‌مشق شب می نویسیم ... خودمان دوست داریم خط تحریری مان فراموش مان نشود ،‌کی برد را یک بد خط اختراع کرد و شاید هم بدخطی مردم باعث شد یکی به داد مردم برسد و خط همه را یکسان کند !! امروز چند تا از همکارها را فرستاده بودم امتحان "‌ کاهش ارتقاء "‌بدهند ،‌ داستانش طولانی است و یکی  دو هفته ای می شود که سرگرم حواشی آن هستیم ،‌آنقدر جوک و حرف و حدیث دارد که یک کتاب حرف می شود ،‌ امروز استادشان مرا خواسته است و ورقه ی یکی را به من نشان داده و می گوید :‌ "‌ اینها را بخوان ببین به چه زبانی نوشته است !؟‌ "‌ صد رجمت به هیروگلیف حداقل خوانده نشود نوع خطی اش را مشخص می کند !!


شنبه رفته بودم فوتبال و هنوز از لنگیدن خلاص نشده ام که امروز هم دوباره رفتم فوتبال ،‌اوضاعم خوب است ولی تو باور نکن !! دو شب گذشته را شام کثیف خورده ام !! احتمال می دهم بیداری ام به ساعت 20 نَکِشد و بخوابم ،‌این چند سطر را هم نوشتم که بگویم :


روزگارمان خوب است / هنوز نفسی می آید و می رود ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 15:07 http://afansara.blogfa.com

سلا خوبین!!
منم میام سر میزنم و اکثر مطالبرو لایک میکنم!!
دیدم شما خاموشید منم خاموشی اختیار کردم! همین
منم مشغول یادگیری زبان شیرین آلمانی هستم
راستی چرا زبان فرانسه؟!

سلام ... خوبیم و شکر
کودک درونمان فرانسه دوست دارد ،‌ همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد