یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کُنج گاو !!


موبایل مرا گرفته و مثلا می خواهد گوشی را بررسی بکند ببیند اگر خوب است یکی هم او بگیرد ، اول بالا و پایین کرده و بدنه اش را بررسی می کند ( شاید دنبال تصادفی بودن است و می خواهد اگر رنگ خورده است بداند !! ) بعد دو دور در دست اش می چرخاند تا قبله ی گوشی دست اش بیاید ، بعد که دیده چیزی دستگیرش نشد از من کمک خواسته است

 

 

- " بازش کن ... "


- " باز است ... اینهم منوی اصلی اش !! "


خودم را سرگرم حرف زدن با یکی از همکاران کرده ام تا راحت به کُنجگاوی اش برسد ... کمی ورانداز کرده و می گوید 


- " کیفیت عکس هایش چطور است ؟ "


- " اگر واقعا سر درمی آوری یکی بگیر و ببین ، والا بیخود با این سوال خودت کارشناس نشان نده ... "


آلبوم را یک دوری زده است و چیزی پیدا نکرده است و برای همین می خواهد بگوید سرک کشیدن اش بی دلیل نبوده


- " یعنی این عکس را با این گرفته ای ؟ "


- " من به تو گفتم که اگر می خواهی کیفیت دوربین را بدانی یک عکس بگیر و بعد بررسی کن ؛ اگر از روی عکس گرفتن نمی توانی بفهمی بزن مشخصات عکس را نگاه کن ببین با این گرفته شده یا دوربین دیگری ... "


موبایل را از او گرفته و یکی از عکسها را باز می کنم و گزینه مشخصات عکس را زده و نشان می دهم که با دوربین عکاسی گرفته شده است و ...


- " تو که الفبای استفاده از موبایل را نمی دانی بیخود دنبال کیفیت نگرد ، کیفیت را کسی می فهمد که اطلاعاتش کافی باشد !! "


- " فیلم اینا چی داری ؟ "


- " حرف آخرت را اول بزن دیگه ... فکر نکنم توی گوشی من فیلم پیدا بکنی ... "


- " من توی گوشی ام نزدیک 4000تا عکس و فیلم دارم که از اینترنت برداشته ام ... فوق العاده هستند ، مثلا یکی هست که دیروز دانلود کرده ام ، مربوط به قمه زنی در .... است ، ببین ... "


موبایلش را باز کرده ، آنهم مثل سامورایی ها بعد از کشیدن چند تا خط روی نمایشگر ( قفل گشایی ) و دنبال فیلم می گردد ...


- " من نگاه نمی کنم ، اگر بخاطر من می گردی وقت ات را تلف نکن  ... "


- " نه آخه ... خیلی جالبه "


فیلم را پیدا کرده و به زور می خواهد به من نشان بدهد ولی من نگاه نمی کنم ولی مگر ول کن است ... بالاخره از رو می رود و می رود پی کارش ؛ مردم وقت و انرژی اضافه دارند و پای دیدن چه تصاویری تلف می کنند!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد