یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

خرید های دیجیتالی امروز ...


کارخانه رفتن برای امثال من یک نعمت محسوب می شود ،‌ چون اگر بیرون از کارخانه باشم با این دل هوسباز و دست به خرید خوبی که دارم کار دست خودم می دهم ؛‌ مخصوصا با این دوستان نابابی که دارم ... البته دوستان بابی هم دارم که متاسفانه ناباب ها همیشه دم دست تر هستند 

 

 

امروز مرخصی رد کردم تا دور از محیط کارخانه کمی به خانه و خودم برسم ،‌مادر امروز می آمد و لازم بود سریعا ریخت و ژاش ها را جمع بکنم ... دیشب آب نبود ، منهم که برای شام رفته بودم خانه ی یکی از دوستان ،‌ البته کمی هم از نوع خود دعوتی بود ،‌ همبرگرهای خانگی از نظر ظاهر شام کثیف محسوب می شوند و از نظر کیفیت و محتوا شام عالی هستند !!


کمی هم غیبت صغری و کبری کردیم تا دو فقره گیگابرگری که خورده بودیم فرصت جابجا شدن در شکم را داشته باشند ، خانه که رسیدم ساعت کمی مانده به اذان صبح بود !! آب قطع بود و برای همین با خیال راحت رفتم خوابیدم ، صبح که بیدار شدم آب می آمد ،‌البته گِلاب بود و بعد کم کم تبدیل به آب شد و من ظرف ها را شستم و همه جا را مرتب کرده و رفتم بقیه خوابم را خوابیدم تا اینکه با باز شدن در توسط مادر بیدار شدم !!


چند تا کار کوچک انجام داده و راهی بیرون از خانه شدم ، مادرم که می آید انگار شهر خبردار می شود ،‌تلفنی که 10 روز بود سه تا زنگ نخورده بود ،‌ زرت زرت پشت خط می آمدند و کلافه شدم از تکرار جملات بازخوانی کلی سفر ( بصورت تیتروار که متعاقبا به تفسیر و توضیح تبیدیل خواهد شد !! ) ... اولین جایی که رفتمم برای دادن بدهی همکارم به دوستم بود ، یک دوستی دارم در کار کامپیوتر و حواشی آن که همکاران کارهایشان را می کنند و همه ی حساب ها به نام من حواله می شود و بعد می روم حساب می کنم !!


فوتورافچی را هم آنجا زیارت کردم و از شانس بدم مجبور شدم حساب او را هم بدهم ، هنوز پول عکسهای متری که روی دیوار بودند را نداده بودم !! چند کلمه حرف زدیم و شیطان بزرگ مرا وسوسه کرد که یک فقره دوربین بخرم،  Gopro !!! منهم با او راه افتادم و با اینکه با فوتوراف بانو قرار داشت ، کلی معطلش کردم و رفتم یک دوربین خریدم برای خودم و یکی هم برای همسر دوستم تا کمی برود با آن عکاسی بکند !!! دوربین سونی ام را هم بعد از تعویض باطری می دهم به یک مستحق که حالش را ببرد !! هرچند در این کشور بعد از دادن یارانه معلوم شد که همه مستحق هستند !!!


http://s5.picofile.com/file/8147409950/url.jpg


این خرید برای خودم !!


http://s5.picofile.com/file/8147409892/canon_powershot_g16_angle_medium.jpg


http://s5.picofile.com/file/8147409876/Canon_G16_product_shot_11.jpg

این هم از دوربین همسر دوستم !!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
واحه دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 09:50

سلام
خوبید؟
دوربین ها چه قیمتی هستن؟
مبارکتون باشه.ایشالا مدام باهاش عکسهای زیارتی و سیاحتی بگیرید.

سلام
gopro را 1.3 گرفتم ولی حدود 30 فقره ملحقات دارد که اگر آنها را هم جمع بکنم بالای 4 در می آید !!!
کانن G16 جدید آمده است و نیمه حرفه ای خوب است و 1.4 دادم .
راهم بیافتد از مشهد و از حیاط های حرم با خیال راحت عکس بگیرم و چه شود !!

واحه دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 15:20

فقط مواظب باشید گم نشه یا ازتون نزنن
دروربین ما را توی مسجدالحرام از همسرم زدند.یعنی رفته بودند فضولی طبقات بالای حرم که جا گذاشته بودن.بعد از شاید یک دقیقه متوجه شده بودند و البته دوربین نبود که نبود.تمام عکسها و فیلمهای بزرگترین سفر معنوی مون فرت شد..اوون هم تقریبا روزهای پایانی سفرمون بود.یعنی تمام خاطراتمون بر باد رفت..موند چند تا عکس که من با گوشیم گرفته بودم.بیشتر به خاطر دخترم ناراحت شدم.اونموقع 4 سالش بود.کلی عکس ازش گرفته بودم.

ایشالا این بار با حواس جمعتری بروید ...
من یک دوربین داشتم که توی پیست افتاد و تابستان همراه با برفها آب شده بود !! شما کسانیکه باهاشان عکس گرفته بودید را فعلا بهمراه دارید ولی من دیگه اون عکسها را نمی توانم داشته باشم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد