یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

پائیز بارانی ...


پائیز امسال با باران شروع شده است ، آنهم باران مودب و عشقولانه ... خزان هم آمده است ، بعضی جاها را خزان با حوصله رنگ می زند و بعضی جاها را خیلی سریع ، انگار حوصله اش نمی کشد و یهویی سطل رنگ را می پاشد توی طبیعت و می رود ...

 

 

جنگل های ارسباران زیباترین تابلوی طبیعت در بالای سر ماست ، منطقه ای که چهار فصلش زیباست و هر از گاهی راهمان از آنطرف کج می شود ، هفته ی قبل یک عده از دوستان در یکی از ورودی های ارسباران بودند و چند تایی هم عکس برای من آوردند ، هم برای اینکه مدرک بدهند که رفته بودند !! و هم اینکه خبر بدهند که اگر دیر جنبیدید عکاسی پائیز منطقه از دستتان رفت !!


http://s5.picofile.com/file/8146293126/201410101650.jpg


روز عید فوتورافچی می خواست برویم آنجا ولی باران می آمد ، توی جنگل ؛ آنهم از نوع بیشه ای در مه و باران رفتن یعنی پیه ی خیلی چیزها را به تن مالیدن و ما هم نمالیدیم و ماندیم در خانه ... امروز زنگ زده بود که فردا صبح برویم ؛ گفتم از قرار معلوم جمعه را بارانی گفته است و رفتنمان بی فایده خواهد بود ولی گوش شنوا که ندارد یک عالمه ارزش دارد !!


امشب باتفاق یکی از دوستان رفتیم و کمی شهر را گز کردیم و شام کثیف هم خوردیم و کلی از زمین و زمان حرف زدیم ؛ موقعی که از ماشین پیاده شدم داشت نم نم باران می آمد ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
واحه شنبه 26 مهر 1393 ساعت 08:33

سلام دادو خان
خوبید؟
به به چه عکسی!راستی بگم که ما دیروز بارون داشتیم.اولش رگبار در حد لالیگاو بعدش نم نم عاشقانهو هوای دو نفرهظهر جمعه مهمون داشتیم وگرنه محال بود از این هنرنمایی طبیعت بگذرم.تمام پرده ها را کنار زدم و پنجره ها را باز کردم و گذاشتم خونه هوایی بخوره.بعد هم ابرها از کوه پایین اومدند و چه منظره ای!
من عاشق بارونم.هوای ابری را هم دوست دارم.
امروز که خیلی سرده و البته آفتابی.و هوای تمیز که در طول سال شاید ده بار بیشتر نتونیم شاهدش باشیم.

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد