یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

چنین فرموده اند :

 
http://s5.picofile.com/file/8145901050/pestee.jpg
 یادم باشد بیایم اصل داستان را تعریف نمایم ...
 

نظرات 2 + ارسال نظر
واحه پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 07:40

خیلی دوست دارم بدونم پسته کیه!خانمه یا آقا؟
راستی سلام.
خوبید؟من صبرم کمه.خب پست پسته ای را زودتر مینوشتید چی میشد؟

سلام
یک دوستی خصوصی نوشته بود که احتمال می دهد پسته خود من باشم !!! گفتم پسته تا جائیکه ما شنیده ام سلطان آجیل است !! من که نخود آجیل هم نمی شوم !!

واحه پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 07:41

زبان در دهان ای خردمند چیست
کلید در گنج صاحب هنر

با این حساب تائید می فرمائید که زبان نقش ماری را بازی می کند که روی گنج می خوابد و حتما این مار کارش نیش زدن باید باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد