یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تمرینات نفسگیر ...


یک جایی از این وبلاگ ، و شاید در بلاگفا ، نوشته بودم که بعد از اینکه رسما از پینگ پونگ کناره گرفتم پنج تا حرکت خاص کنار گذاشته بودم که با پرداختن به آنها حس آن بازی را در خودم زنده نگه بدارم و داشته ام ...

 

 

چند شب است که قبل از خواب و صبح ها بعداز بیداری چند تا حرکت ورزشی می کنم که به آنها نرمش های تو رختخوابی می گویم ؛ البته این چند حرکت را در تمرینات خیلی فشرده ی اسکی بازهای حرفه ای دیده ام و تنها زمانی که می شود آنها را در خانه به راحتی اجرا کرد توی رختخواب است !!


این حرکت ها ظاهرا ساده و در واقع خیلی سخت هستند و فکر کردن به اینکه مثلا فقط بیست بار بلند کردن پا بصورت نود درجه نباید کار سختی باشد برای همه ممکن است ولی به بیست نرسیده حتی عاشقی را هم از یاد انسان می برد !! شب اول چهار حرکت ربای پاها و دو حرکت برای دست ها انجام دادم و بدک نبود و صبح بعداز بیدار شدن و قبل از بیرون آمدن از رختخواب سه تا حرکت برای شکم و شانه ها انجام دادم و مشکلی نداشتم ... دیشب دوباره همان کارها را انجام دادم و صبح نای حرکت دادن بدنم را نداشتم ، برای همین نرمش های زمان صبح را نصفه نیمه انجام دادم !!!


شب با یکی از اقربا داشتم در وایبر اختلاط می کردم و آن بنده خدا رفته بود روی فاز تشویق من برای ازدواج و من داشتم از تمرینات قبل از خوابم می گفتم و جملات کوتاه چون نارسا بودند برای همین بنده خدا فکر می کرد که تا خوابم ببرد هزار تا فکر و خیال سراغم می آید و برای همین کارم سخت می شود ، تا اینکه برایش روشن کردم که منظورم از سختی قبل از خواب این تمرینات نفسگیر جوانی است که برای دوران پیری نگهداشته ام و بیچاره کلا مایوس شد از نصیحت کردن و شب بخیر را گفته و رفت ...

 


شکمی صاف با یک تمرین شگفت انگیز


نظرات 3 + ارسال نظر
همطاف یلنیز یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 06:59 http://fazeinali.blogfa.com/

.
.
شب بخیر

واحه یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 08:31

سلام دادو خان
شما که ورزشکار و کوهنورد هستید چرا هنوز با ورزشهای درون تختخوابی مشکل دارید؟فکر نمیکنید از علایم پیری باشه؟
شما جز مایوس کردن دیگران چه کار دیگه ای بلدید؟
راستی چرا مادرتون را به آرزوش نمیرسونید؟
راستی عید غدیر را بهتون تبریک میگم.این عید دوذوقه ست.
شما سید هستید و ما طالب عیدی..زود باشید سید دادو

سلام
ما ورزش کرده ایم ؛ البته غیراصولی و غلط !!
درون رختخواب ( نه تختخواب ؛ تخت من بیشتر برای گذاشتن لباس مورد استفاده قرار می گیرد !! ) بعلت اینکه برخی عضلات فاقد حرکت می شوند بقیه باید فشار زیادی متحمل بشوند ، پیری کدام است !؟
خوشحال کردن دیگران ؛ البته به تناوب ... یکی به در می زنیم و یکی به تخته !!
مادر من هزار تا آرزو دارد و من یکی بیشتر ندارم !!

ولی روایت داریم به سید هدیه بدهید مضاعف حساب می شود

واحه یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 11:01

بیخود نیست میگن:اصفهان نصف جهان اگه تبریز نباشه.حتما مردمان این دو شهر تعاملات رفتاری هم با هم دارند.منظورم خساست نبود هااااااااا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد