یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روز دادو ...


امروز رفتم و عکس سفارشی ام را گرفتم ،‌ در نمایشگاه یک عکس داده بودم تا از روی آن برایم تابلو درست بکنند ،‌یکسری عکس از شخصیت های مشهور گذاشته بود ولی روی عکس اشخاص گمنام زیاد کار نکرده بود ... عکس را که برایش بلوتوث کردم رفت توی کف عکس ،‌فکر می کرد با موبایل گرفته ام و نمی دانست که با دوربین گرفته شده است ،‌دقیقا راست کارش بود و با کمترین صرف انرژی (‌روی فوتوشاپ )‌ کار تمام می شد ...

  

ظهر به خانه آمدم و در خنکای عصر پائیزی بدون اینکه لحافی روی تن شریف بیاندازم روی مبل خوابیدم و با لرز خفیفی بیدار شدم ، پائیز یعنی آلارم های طبیعی استراحت برای بدن ؛ خوش بحال خرس که آدم نیست !!!


شال و کلاه کرده و راهی آتلیه شدم برای گرفتن تابلو ام ... بین چند فقره تابلویی که روی میز گذاشته بوداز همه بهتر و توی چشم برو تر تابلوی خودم بود ، از سوژه ی محترم که خودم باشم اگر صرفنظر بکنیم که محال است ، عکس چیز خوبی بود !!


http://s5.picofile.com/file/8144696668/2014_10_06_0701_1_.jpg


عکس را برداشته و پیش فوتورافچی رفتم ، شاگرد داشت و آتلیه را داده بود دست آنها و آنها هم آنجا را گذاشته بودند روی سرشان !! دو تا از عکس  هایی که سفارش داده بودم آماده شده بود ، هنوز از عکس های متری خبری نبود ؛ تبلیغات کردن آسان است ولی ادعا را به مرحله ی عمل رساندن شرط کار است !!!


امشب باتفاق خانواده فوتورافچی و یکی از دوستان رفتیم رستوران " یخچال قائم مقام " ؛ قبلا توضیحات مکفی در مورد آنجا نوشته بودم ، قبلا که آمده بودم دو تا پیشنهاد سازنده داده بودم که هر دو را عمل کرده بودند ؛ یکی پربار کردن منو و تنوع دادن به آن بود و دیگری عوض کردن گارسن بداخلاقی که آنجا بود ... اصلا گارسن به معنی پسربچه است و باید پیشخدمت و گارسنی که خدمات می دهد آدم جوان و خوشرویی باشد ، نعوذبالله نازی باشد که میز خالی پیدا نمی شود !!! 



http://s5.picofile.com/file/8144696768/IMG_20141007_221512.jpg


http://s5.picofile.com/file/8144696850/IMG_20141007_210536.jpg


http://s5.picofile.com/file/8144697268/IMG_20141007_212330.jpg


یاد ایام نوشت :


یک رستورانی بود در آستارا که دخترهایش برای مشتری ها سفارش گرفته و غذا می آوردند ، منهم آن روزها باتفاق یکی از دوستان دوتایی ددر می رفتیم و وقتی باهم بودیم برای دوستان دیگر در کنارمان جا نمی شد !! گوش شیطان و زنش کر ( آن زمان مجرد بود !! ) در آستارا از هر خیابانی که می رفت سر از جلوی آن رستوران درمی آورد و چقدر هم قیافه ی حق به جانب می گرفت تا من باور کنم که اتفاقی آنجا رسیده است !!!


گذری نوشت :


از مقابل مسجد کبود می گذشتم و ابر بود و ماه در پشت ابر و خلاصه اوضاعی بود در آسمان ؛ وارد حیاط شدم و خیلی زود یک عکس یادگاری گرفتم از همه چیز ... خوب نشد ولی خاطره که شد !!



http://s5.picofile.com/file/8144696718/IMG_20141007_190359.jpg


نظرات 4 + ارسال نظر
همطاف یلنیز چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 07:25 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
زادروزتان مبارکا
تا باد چنین بادا و بلکه بهترتر بادا

همطاف یلنیز چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 07:30 http://fazeinali.blogfa.com/

.
راستی روزتان مبارک ( روز کودک و تقارن و ... )

واحه چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 08:56

سلام مجدد
شما و عینک دودی تون خیلی به هم وفادارید.
میدونید عکس قاب شده به درد کجا میخوره؟روی جلد کتاب "کابوس شیرین".
من از ساختمون های سقف بلند و سقف خیلی کوتاه خوشم نمیاد.
عکس یخچال قایم مقام قشنگ و حرفه ایه.راستی قدمت بنای رستوران چقدره؟
فتوچینی هم که توی کالسکه ست.خدا حفظش کنه.
عکس گذر نوشت معرکه ست.با اینکه گذری گرفتید ولی هنر توش موج میزنه.
جناب دادو دستتون درد نکنه.خیلی زحمت کشیدید.

عینک دودی امروزه نیاز ضروری بشر است ؛ جلوی دروغ چشم ها و صداقت آفتاب را می گیرد ...
ولی من یزر سقف بلند آسمان خوش بحالتر می شوم ...
یخچال ها تاریخ طولانی دارند ، البته عمر خیلی هاشان کوتاه بوده و زود تخریب شده اند ، این مورد شانس آورده که ما طبقه مرفه بوده و نیازی به تغییر کاربری نداشتند تا بدست میراث افتاده
همچنانچه به قهوه شکر می زنند حضور فتوچه تلخی اخلاق و زبان فوتورافچی را از بین می برد !! ( اوستاااااااااااااااد )

khatere hastam جمعه 26 دی 1393 ساعت 22:08

عکس گذری فوق العاده بوددددددددددددد البته من نمیدونم عکس خوب چه فرقی بااین داره اما خیلی زیبا بود


این عنوان برای آنهایی بود که به عکس تکنیکی نگاه می کنند تا بگویند بعلهههههههههه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد