یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

لطفا متفاوت باشید !!!


چند وقت پیش یکسری خرید از البسکو کرده بودم و فرصت چهار روزه برای ارسال کمی زیادی طول کشیده بود برای همین از اول هفته چند بار پیگیر بودم و دیروز عصر و شاید هم شب شده بود که همسایه پائین یک بسته آورد که برای من بود ، یک مزیتی که آپارتمان نشینی برایمان داشته همین بوده که ما غالبا خانه تشریف نداریم و این قبیل زحمات را همسایه ها می کشند !!

  

دیشب پای نت بودم و بعد هم منتقل شدم به پای فتوشاپ ... یک کاری را شروع کردم و ناگهان دیر شد و متوجه شدم که ساعت از 1 هم گذشته است !! در کارخانه یک سیستم دارم که باید چند وقت قبل به موزه داده می شد ولی بهتر از نبودنش است و برای همین نگهداشته ام !! دقیقا نقطه ی مقابل سیستمی است که در خانه دارم ، یک مقایسه در حد ژیان بهاری با بی ام و !! پای سیستم کارخانه برای هر اینتر کلی وقت باید تلف بکنم ، گاهی برای عملیاتی که نمی کند هم وقت طلب می کند و پای سیستم خانه که می نشینم آنقدر دنبال سرعت بالایش مرا می دواند که نمی فهمم چقدر پای آن بوده ام !!


در بین خریدهایم یک کتاب هم خریده بودم ، بهرحال در هر خریدی بهتر است کتاب هم جایگاهی داشته باشد ؛ حتی اگر نخوانده کادو داده شود !! اسم کتاب " لطفا متفاوت باشید !! " بود و چند ورق همینجور سرپایی زدم و مطالبش را نگاه کردم و دیدم بیخود نیست که اینهمه متفاوت هستم ؛ تفاوت تفاوت است منفی مثبت اش هم بحث جداگانه ای ست !!


http://s5.picofile.com/file/8140013634/10409538_747423135308372_7633360267055672990_n.jpg


نظرات 2 + ارسال نظر
واحه شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 08:36

سلام
خریدها مبارکتون باشه.راستی با کدوم آدرس خرید کردید؟
راضی بودید از کیفیت و قیمت؟...بسته قبلا باز نشده بود؟
من هیجوقت دوست نداشتم آپارتمان نشین باشم.. حیاط بزرگ منزل پدری و آسمونش هر وقت که دلت وسعت خواست کجا و خونه های بی نور و روزن امروزی کجا.
همرنگ جماعت بودن خوبه یا متفاوت بودن؟

سلام
البسکو را بنویسید گوگل زحمتش را می کشد !!
ما در شرایطی هستیم که باید تابع بازی روزگار باشیم حالا هر کجا را نشان داد می رویم و می نشینیم ؛ خانه یا آپارتمان حتی ویلا هم بدهد ناچار از پذیرفتنیم !!
تاریخ نشان داده که راه خرد جمعی بطرف گمراهی و انحراف است ؛ برای همین باید در جمع بود و با خود بود !!

واحه شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 08:37

عکس شاهکار کیه؟سرم گیج رفت

عکس خوب را باید تماشا کرد ، طبیعت که شاهکار خداست بقیه اش زیاد مهم نیست !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد