یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ویکند ...


امروز ما را تعطیل کرده اند تا دو روز آخر هفته را حتی به زور سرنیزه هم که شده برویم دنبال تنفس و تفریغ (‌ فراغت از کار و پرداختن به استراحت ) ... روزهای تعطیل برخی از کارگاهها را بدلیل افزایش تولید اضافه کار می آوردند و تازگی متوجه شده اند که حضور ملت همیشه در صحنه در روزهای تعطیل بیشتر از روزهای معمولی شده است و چون راهکار سیستماتیک مناسب نداشتند همه را بیکباره تعطیل کرده اند ...

 

 

===


بعد از شام چایی بدست رفتم سراغ خوابیدن ، می دانستم که خواب مهلت نخواهد داد تا چایی ام را بخورم با این حال چند تا کار با موبایلم انجام دادم تا مگر چایی ام سرد شود ، دوستان نزدیک می دانند که من چایی را سرد می خورم و وقت تلف کردن برای این کار به این سادگی ها نیست ، خلاصه اینکه خوابم گرفت و نیم ساعت بعد موبایلم زنگ خورد و یکی پشت خط بود که فردی در تهران را می خواست ا%D

.

.

.


( این مطلب از اینجا به بعدش توسط سیستم خورده شده است !! و چه نامردیه بزرگی ... ، خدا شاهد است که در این پست به گربه ی کسی پیشده نگفته بودیم !!! )
 

نظرات 1 + ارسال نظر
واحه دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 09:35

سلام
راهکار خوبی بوده.کاش نصیب ما میشد..من پنج شنبه های کاری را معذب ترین روزها میدونم..ویکند باید از یه روز بیشتر باشه تا بچسبه.ما الان توی روزهای کم کاری به سر میبریم ولی نمیدونم چرا باید پنجشنبه ها سرکار باشیم..فکر میکنم وجودمون ضرر بیشتری به شرکت میزنه..پول غذا و آب و برق و تلفن و..خب چه کاریه؟؟؟؟؟
من همیشه آخر شبها چای میخورم..بدخواب هم میشم ولی وقتی میشینم روبروی پنجره ی شب و به آسمون نگاه میکنم و سکوت همه گیر شب عجب دل انگیزه.یه حس خوب و یه سکوت محض و یه خدای مهربون..راستی که شب نشینان حرمش چه صفایی میکنن.

سلام
دولت برای ما هزینه می کند که در کارخانه باشیم تا شهر کمی خلوت تر بشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد