یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

عکس برگزیده ی ددر ...

 
http://s5.picofile.com/file/8138550542/2014_08_26_0530.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف یلنیز چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 06:06 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
.
انتخاب خوش ذوقانه یست
.
"چشم شیطان" اسم انتخابی شماست یا واقعا اسم اینجاست؟
چه برق شیطنتی هم می زند

سلام
انتخاب خودم است ، هرچی باشد من با شیطان سر و سری دارم و چشمانش برایم آشناست !!

واحه پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 09:36

سلام.
رفتم ببینم چیزی از چشم شیطان پیدا میکنم دیدم توی متافیزیک اینطوریه:
چشم شیطان از قدیمی ترین و موثرترین نفرینها و جادوهاست. کسانی که چشم شیطان دارند می توانند از این نیرو برای اذیت کردن دیگران استفاده کنند. این نیرو می تواند در راه خوب نیز استفاده شود و جلوی بسیاری از مشکلات و فجایع را بگیرد. کسانی که چشم شیطان دارند می توانند نیروی منفی خود را روی یک شخص با یک شیئ متمرکز کرده و آن را نابود کنند. این افراد در اصطلاح فارسی چشم شور دارند. این چشم شیطان کاملا فلسفی و علمی است و اغلب انسانهای بد صفت و جادوگران از ان استفاده می کنند. علائم اینکه کسی چشم شیطان روی شما گذاسته است: سر درد و درد پشت گردن و احساس سنگینی در چشمها -مشکلات عجیب؛ همه چیز خراب می شود و اتفاقهای نحس می افتد...
یعنی من مدام چشم در چشمهای شیطان دارم؟یعنی دیسک گردنم به علت کارم نیست؟یعنی سردردم به خاطر میگرنم نیست؟یعنی یعنی؟
عکس جالبی بود.و اسم خوبی هم براش انتخاب کردید.همه مون با شیطان سر و سر داریم.اصلا یه جاهایی شیطان برامون لنگ میندازه.عجبا از آدمیزادی که شیطان را روسفید کرده..

سلام
جستجوی مفیدی بوده ... البته ما خودمان هر از گاهی چشمانمان را به شیطان می دهیم تا برود مشکلاتش را حل بکند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد