یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

بعد از دو ماه وقفه ...


امروز باتفاق همکاران رفتیم فوتبال ،‌ دو ماهی می شد که تعطیل کرده بودیم و بعد از اینهمه وقفه برای به دریا زدن دل می خواست این هوار ...

 

 

وارد سالن که شدیم پسر یکی از همکاران در طبقه بالکن سالن تلویزیون تماشا می کرد و پائین آمدنی به من خبر داد که والیبال ایران و آمریکا را نشان می دهد و دو ست را ایران جلو افتاده است !!! گفتم :‌ "‌ اگر به من خبر نمی دادی شاید در ست سوم کار تمام می شد ولی اگر نبازند به زحمت خواهند برد !!‌ "


بعد بازی خودمان را شروع کردیم و خیلی بدک نبود ، مخصوصا که هیچ قصدی برای سریع دویدن و کارهای آکروباتیک نداشتم ، پیشفرضم این بود که بعد از بازی یک هفته با انواعی از کوفتگی ها و رگ به رگ شدن ها و ... مواجه خواهم شد !!


بعد از بازی خبر رسید که بازی والیبال به ست پنجم کشیده است و همه دویدند بطرف تلویزیون ، منهم رفتم بالا !! مردم چقدر با احساسات بازی را دنبال می کردند !! کار سخت شد و در امتیاز 12 بودند که من بلند شدم و طرف رختکن برگشتم و گفتم : " تا من نگاه می کنم این بدبخت ها کاری از پیش نمی برند !! " لباس هایم را که عوض کردم خبر آوردند که بازی را ایران برده است !! گفتم :  " حالا رئیس جمهور می رود پشت تریبون و ضمن تبریک برد این بازی می گوید که انتقام غزه را از آمریکا گرفتیم !!! "

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف یلنیز چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 05:55 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
.
حالا ریس جمهور که به جای خود، الان شونصد نفر پست می گذارند و تبریک و هورااا و ای ول و ... من ماندم خوو این خوش تیپان ملی پوش، حقوق می گیرند که بازی خوب انجام دهند و نبازند و ...
بازی رو ندیدم منتهی دستمریزاد الهی موفقتر باشند تا ملت هم شادتر شوند.
و
اشتباه تایپی دارین ها، اونم نه یکی نه دوتا... سه تا

سلام
البته در این کشور خیلی ها حقوق می گیرند و کارشان را خوب انجام نمی دهند ....
اشتباه تایپی که مهم نیست ، مخصوصا بااین کی بردها و این چهار حرفی که اینترنت با آنها مشکل دارد ...

واحه چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 11:30

سلام
موقع اتمام بازی ما توی بانک" برای عملیات کلاه سرکنی" بودیم.که بانکش هم خییییلی اسلامی بود نمیشد ابراز احساسات کنیم فقط پریدم بغل دخترم و یه جیغ و کف و هورا و بعد چشم غره های گرامی همسرم و بعد هم الفرار
پیروزی دلچسبی بود.مبارک مردم غزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد