یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

همیشه خراشی ست ...


قبلاًترها وقتی به اتاقم می رفتم دیوارهایی با عرض بیشتر از یک متر خلوت تنهایی ام را تضمین می کرد و استراحت هم واقعا طعم استراحت می داد ،‌ حالا این سفال های نیم بندی نه تنها خلوتی برای آدم نمی گذارد بلکه آدمی را در خلوت همسایه شریک می کند ...

  

دیروز ساعت 15 خوابیدم و با سر و صدای کوچه و همسایه بود که حوالی ساعت 17 بیدار شدم ،‌ کار خاصی هم نداشتم برای همین رفتم بیرون تا هوایی تازه بکنم ،‌قرار بود سر راهم یک سری هم به فوتورافچی بزنم که جدیدا اقدام به باز کردن آتلیه - گالری کرده است ... قبل از آنکه آنجا بروم سر راهم کمی خرید کردم ،‌خیلی وقت بود که خرید نکرده بودم و کم کم داشت تبدیل به عقده می شد !!


همه چیز از پسند سرپایی یک پیراهن معمولی شروع شد و خیلی زود به خرید شلوار و دو فقره تی شرت ختم شد !! هربار که لباسی را پرو می کردم لباس خودم را می دادم تا توی نایلون بگذارد و این بنوعی سریعترین راه برای لذت بردن ار خرید محسوب می شود ، هر دفعه که دوری می زدم و می خواستم تا فروشنده مرا ورانداز بکند با تعریف می گفت که عالیه .... و من می گفتم منظورم تعریف از لباس نیست ببین اتیکت یا قیمت روی لباس نمانده باشد !!!


وقتی رسیدم به بازار کبود ، همسایه ی بغلی فوتورافچی که عمری همسایه ی هم محله ای ما بود خبر داد که دو دقیقه نیست که فوتورافچی در را بسته است و برای همین تماس گرفتم و دوباره او را به آتلیه ی تازه تاسیس اش برگرداندم ... چند دقیقه ای باهم بودیم و چند تا عکس هم جلوی پرده های رنگی اش گرفتم ، البته با موبایلم !! 


بعد از افطار یک چشم به فوتبال بودم و یک گوش به زنگ ... با تماس دوستم دوباره شال و کلاه کردم برای رفتن به کوه ... برخلاف روز اول به تعداد مشتریان بعد از افطار افزوده شده بود و همانقدر هم به شدت وزش باد !! باد شدید نگذاشت لذت تنفس هوای پاک و شبانه را مزمزه بکنیم ؛ عکس گرفتن که محال بود !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
khatere hastam چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 02:02

البسه نو مبارک

و البته امشب امیدوارم تونسته باشید عکس بگیرید

سلام
امشب هوا بمراتب بهتر بود و خیلی ها آمده بودند ،‌عکس هایی که گرفتم بیشتر از افراد بود و بدرد وبلاگ نمی خورد ... برای عکاسی باید تنها بروم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد