یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

خبر روز ...


وقتی در یک مجموعه بی نظمی حاکم باشد برای آدم خوب ها بهترین حالت این است که کوچکترین عضو مجموعه باشند و برای آدم بدها بهترین حالت در راس بودن است ؛ وقتی یک مجموعه منظم و با حساب و کتاب باشد آدم خوب ها ناچارا در بالا باید باشند و آدم بدها ناخواسته در رده های پائین قرار می گیرند ...

  

یکی دو روز است که احوالات حوصله ام خوش نیست !! نه اینکه بد بگذرد ، طبق روال عادی خوش می گذرد ولی هر از گاهی از اطراف فشارهایی می رسد که اگر نمی رسید و اگر نرسد بهتر است !!


دیروز بعدازظهر رفته بودم فوتبال ، خیلی هم خوش گذشت ، برای خوش گذشتن در هر شرایطی باید نقاط حساس و آسیب پذیر آن شرایط را شناسایی و برطرف کرد ، مثلا در فوتبال حساسیت در تعداد گل هاست ، وقتی من باشم گل از یاد می رود ، چون به هر تیمی باندازه ی کافی می رسد !! دیروز یکی دو تا گل زدم که شباهتی به گل های قبلی نداشت و معلوم بود بازیهای جام جهانی تاثیرش را گذاشته است ، عصر کمر ایتالیا هم شکست تا جام 2014 رفته رفته تبدیل به یک جام ویژه برای مستضعف ها بشود ... وقتی ایتالیا باخت از حرصم بلند شده و از خانه بیرون رفتم ، کار خاصی نداشتم برای گربه ها یک بسته سنگدان گرفتم و برگشتم ... با آغاز جام جهانی برنامه های شبگردی و قدم زنی هم تعطیل شده است !!


یکی دو روز ممیزی برای ایزو داریم ... سرمان شلوغ است !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
khatere hastam چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 22:30

و بدین تریب باختیم

بزرگنمایی بیخودی بخاطر یک ضدفوتبال در مقابل آرژانتین (‌از طرف کارشناسان درپیتی و گزارشگران توخالی !!‌)‌ منجر به توهمزدگی در مقابل بوسنیایی ها شد ... مطمئنا اگر بوسنی ملاحظه ی ما را نمی کرد و کمی نیاز به نتیجه داشت دوبرابر این نتیجه گل می زد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد