یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

در امتداد جام


امروز بالاخره یک حدس که زده بودم درست از آب درآمد و هلند دو گل به شیلی زد ... اسپانیا را هم سه به یک به نفع اسپانیا زده بودم که از قرار معلوم سه صفر تمام شده است !!


وضعیت استراحت و ساعات خواب و بیداری را جام جهانی مرتبا نامرتب می کند ، امروز عصر در راه بازگشت به خانه ، توی ماشین چرت رفته بودم در حد خواب شیرین !! یک لحظه با کله رفتم توی پنجره و شتررررق !! درست است که بیدار شدم و کمی سرم درد گرفت ولی خیلی چسبید . 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
khatere hastam سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 00:35

برزیل و کامرون رو چی پیش بینی میکنید؟


واقعا درست میگید اینجور خوابا خداییییییی خیلی حال میده

5 - 0 برزیل گفته بودم که کامرون یکی زد و در نیمه 2-1 بودند که قهر کردم آمدم برای خواب !!

khatere hastam سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:46

من فقط نیمه اول رو دیدم حالا برا چی قهر کردید نیمه دوم؟؟؟ مگه اتفاقی افتاد؟؟؟

قهر چرا !؟ معلومه دیگه ... خوب بازی نمی کنند که پیش بینی من غلط بشود ضمنا باید بهانه پیدا کرد و قهر کرد والا تا ساعت 2-3 باید بیدار ماند

khatere hastam چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 11:25

آها از اون لحاظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد