یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جام از نگاه ما ...


پیش بینی های فوتبالی من برای این یکی دو روز آینده

 

 

ایران (1) - نیجریه (0)


آمـــریکا (‌1) - غنا (2)


آلمان (3) - پرتقال (2)


بلژیک (3) - الجزایر(1)


(‌ حالا اگر نصف این پیش بینی ها درست از آب درنیاد ،‌ من شب بیداری های جام جهانی را بی خیال خواهم شد !! )


.

.

.


پ ن 1 :‌ بازی آلمان و پرتقال 4 - 0 شد ،‌ با احتساب یک نفر اخراجی و شوت زیبای دقایق آخر بازی از طرف رونالدو ،‌می گذارم به حساب همان حدسی که خودم زده بودم !!!! بهرحال برد با آلمان بود .


پ ن 2 : ایران با نیجریه همانطور بازی کرد که سالهاست عرب ها با ایران آنطور بازی می کنند ، البته کارشناسان درون مرزی کارخانه بدون اینکه متوجه احساساتی شدن شدید خود بشوند بازی را خوب توصیف کردند !!! هرچند بنظر من بهترین چیز همان نتیجه تساوی بود که بدلایلی بدست آمد !!


پ ن 3 : بازی غنا با آمریکا هم دور از حدس من بود ولی دور از انتظار نبود !! بهرحال آمریکا علم و ثروت را باهم دارد و دست به هر کاری بزند نتیجه می گیرد ؛ جز ایجاد صلح در جهان !!!

 

 پ ن 4 :‌ بلژیک بازی را برد ،‌ولی نه آن چنانی که من می خواستم ،‌اگر بجای وقت تلف کردن در دقایق آخر خوب بازی می کردند ،‌ کارشناسی منهم زیر سوال نمی رفت !!


نتیجه :


بازی دوم ایران و آمریکا را که برخلاف نظر من بازی کردند را نگاه نخواهم کرد !!

  

نظرات 1 + ارسال نظر
khatere hastam سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 22:04

در واقع هیچکدان از پیش بینی ها درست از آب در نیومد اما خب شما با تحلیل آخر همه رو به نفع خود کردید ایــــــــــــول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد