یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

مصیبت سر پر مشغله ...


امروز از صبح کله سحر درگیر بودم ... توی خانه هم تنها بودم و از طرفی زنگ های پی در پی تلفن را جواب می دادم و از طرفی به اتفاقاتی که شاید سالی یکبار اتفاق می افتند مشغول بودم ...

 

 

با یکی از دوستان هم چند وقتی است که قرارهامان بر مدار نمی روند ،‌ قرار بود صبح امروز باهم برویم خانه فوتورافچی برای نی نی دیدنی !! ‌من دیشب که از ددر برگشتم سری به خانه ی فوتورافچی زدم تا تاخیرم زیاده از حد نشود و برای همین قرار امروز خودبخود کنسل شد ...


خوبی تاخیر دیدن پرنسس فوتو این بود که در طول ماه گذشته باندازه ی کافی قیافه های اجق وجق در فامیل پدر و مادرش دیده بود و برای همین نه تنها از دیدن قیافه ی من هول زده نشد بلکه با این سن به ماه نرسیده اش به این نتیجه رسید که در این دنیا کسی هم هست که آدم دلش به دوستی اش خوش باشد !!


===


حوالی ظهر با کارخانه تماس گرفتم و بعد رفتم بیرون و یک بسته سنگدان گرفته و ماشین گرفته راهی کارخانه شدم تا گرسنگی دو روز تعطیلی گربه ها را کمی تعدیل بکنم ، توی ماشین زنگ زدم و مجوز ورود به کارخانه را گرفتم و وقتی داشتم از سری اول غذا دادن فارغ می شدم هوس کردم یک عکس بگیرم و متوجه شدم که گوشی ام نیست !!!


خلاصه اینکه دکور احوالم بهم ریخت !!


===


حوالی ساعت 5عصر بود که تماس گرفتند و گوشی به آغوش گرم خانواده برگشت !!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
khatere hastam شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 00:32

کجا جاش گذاشته بودید حالا؟

توی ماشین افتاده بود ،‌ موقع پرداخت کرایه !! زنگ هم که می زدیم طرف بلد نبود گوشی را جواب بدهد !! برده بود خانه به دخترش داده بود و او زنگ زده بود به یکی دو نفر و .....

khatere hastam شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 02:26

چه آدم حلال خوری بوده به خدا... دستش درد نکنه

روشنا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 11:59 http://roushanaa.blogfa.com

سلام دادوی بسیار بی معرفت!!!
خوب هستین؟مادر جان خوبن؟ وقتی میخوایید برید غیبت کبری قبلش خبری بدید بد نیست!
بالاخره ازدواج کردید یا نه؟

سلام
توی یه پست از استان های زاگرس نشین نوشتم ، غائب ها نه تنها پیدایشان شد بلکه با توپ پر آمدند !!!
من جیم می شوم ولی غیبت کار من نیست !!
.
.
.
بالاخره نه فعلا !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد