یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دو محل و سه دوربین ...

 

امروز عصر یک قدم زنی داشتم و سر راهم نورپردازی های دو نقطه از شهر نظرم را جلب کرد ، موبایلی که همراه داشتم هوآوی بود و من غیر از دوربین از همه چیزش راضی هستم ، همینطور سرسری دو تا عکس با آن گرفتم ، وقتی به خانه رسیدم و عکس ها را روی کامپیوتر خالی کردم نظرم اصلا فرقی نکرد !!! 

 

 

 

 

 

حوالی ساعت 11 شب دوباره هوس کردم بروم و کمی قدم بزنم ، ددر خونم بالا زده و برای همین حداقل چند ساعتی باید پیاده روی بکنم تا اگر مگر !!!  

 

این بار هم نوکیا را همراه داشتم و هم دوربین عکاسی ام را برداشته بودم ... از همان مسیر رفتم و باز از همان محل ها عکس گرفتم ، البته برای اینکه در حق هوآوی اجحاف نشود همه ی عکس ها را روی اتوماتیک گرفتم و تنظیمات خاص نکردم ، ضمنا با تنظیم 8مگاپیکسلی نوکیا گرفتم که مقایسه بکنم ... دوربین سونی ام هم که 10.2 مگاپیکسل است !!  

 

  

 

 

  موبایل نوکیا 808

 

 

 

 

  دوربین عکاسی !!

 

=== 

 

نا گهان دیر شد ؛ ساعت بیکباره از 12 شب به 1 بامداد پرید !!!!  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 16:00

بسیار عالی ، دست شما درد نکند .

khatere hastam دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:42 http://mahkoomin.blogsky.com

بعضی از تیکه هاتون خیلییییییی جالب و خاصه مثه همین قسمت اخر "ناگهان دیر شد ؛ ساعت بیکباره از 12 شب به 1 بامداد پرید !!!!"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد