یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

قابل توجه ...



امروز سیم کارت را از " هوآوی " در آورده و دوباره روی " نوکیا " سوار کردم ... 

  

===


با عنایت به نزدیکی " یوم العشاق " ، باطلاع می رساند یک فقره گوشی " هوآوی " از نوع باربی ( لاغرترین گوشی همراه !! ) با کارکرد در حد تست ( !! ) در لیست کادوها قرار گرفته است !! ارسال اس ام اس کافیست !!!


===


دیروز یک نازی زنگ زده بود در رابطه با فروش یک فقره سیم کارت بین المللی از نوع هم شماره موبایل خودم !!!


گفتم : " خانم ، من حال چند سال است که تهران هم نرفته ام ، بین المللم کجا بود !!؟ " گفت : " لازم نیست بروید بین الملل ، با توجه به پائین بودن هزینه های مکالمه نسبت به .......... به صرفه تر است !! " گفتم : " حالا قیمتش چند است ؟ " گفت : " شما آدرس می دهید و بعد وقتی در خانه تخویل گرفتید مبلغ 300000ریال می دهید به عمو پَت !! 150000ریال هم شارژ دارد !!  " گفتم : " با این حساب می شود 450000ریال ؟ " گفت ( کمی عصبی ! ) : " نه ... 15هزار روی همان 30 هزار است ! " گفتم : " خانم جان ، چرا عصبی می شوید ، بازاریاب باید اخلاق داشته باشد !! " گفت : " نه ... عصبی نیستم ! " گفتم : " من حس کردم از سوال من عصبی شدید ، برای همین .... اگر برای یک آقا یا خانم مسن بخواهید اینطور توضیح بدهید عمرا نمی خرد !! " ( بعد از دریافت آدرس و مشخصات خودم و نام پدر و ... ) گفتم : " مگر می خواهید در مخابرات استخدامم بکنید !؟ " گفت : " نه برای پر کردن فرم لازم است !! " گفتم : " برگ وسط شناسنامه ام خالی است وگرنه اطلاعات آنجا را هم می دادم !!!! " بعد از گفتن این حرف در حالیکه 1.5 اوکتاو صدایش پائین آمده بود گفت : " فردا یا شنبه سیم کارت بدستتان می رسد !! " گفتم : " نمی شود من پول را به حساب واریز بکنم و وقتی سیم کارت آمد و خانه نبودیم به یکی از همسایه ها بدهد ، در خانه ی ما بندرت کسی برای این کارها پیدا می شود!! " گفت : " نه دیگه ... می نویسم هماهنگ بکنند تا وقتی خانه بودید بیاورند ، شما فقط 30هزار را بدهید و پول اضافه نباید بدهید !!! "


===


امروز بحث راهپیمایی دیروز ، گزینه ی روی میز صبحانه بود !! البته کار ما رعایت عدالت در هیزم گذاری است !! دو نفر از همکاران علاقه ی شدیدی به جر و بحث دارند و یکی مدافع دولت قبلی است و یکی مدافع دولت جدید !! ما به نوبت یک هیزم می گذاریم کوره اولی وقتی دیدیم زیاد گر گرفت یک هیزم می گذاریم کوره ی دومی و به این ترتیب اجاق بحث را گرم نگه می داریم !!


یکی از همکاران خارج گود ( با سواد در پیتی !! ) : وضعیت ایران تا زمان نادرشاه که همه آتش پرست بودند خوب بوده ، بعد از آن همیشه با مشکل بوده !!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
همطاف یلنیز جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 06:32 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
قابل توجه
.
اس ام اس خالی؟
یا همراه مشخصان کامل و کدپستی؟
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد