یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دروغ مجازی ...


دیروز بعد از ظهر خیلی دوست داشتم بخوابم ولی خریدهایم وسوسه کردند و مرا مشغول کردند و برای همین کتابی که در مورد ماندلا بود و توسط دوستم ترجمه شده بود را سرپایی خواندم ( سالهای قبل دایی جان برایم دست نوشته هایی از ماندلا ترجمه کرده می فرستاد ، تا اینکه متوجه شدم یکی از دوستان قدیمی زحمت ترجمه ی کتاب قدم اول - ماندلا که توسط انتشارات شیرازه بوده را کشیده است ! )

  

من علاقه ی عجیبی دارم به اینکه برخی کارها را سرپایی انجام بدهم ... یکی از این کارها تماشای تلویزیون است ، همان مقدار کمی را هم که نگاه می کنم غالبا سرپایی است ... یکی دیگر از این کارها خواندن کتاب است ، همیشه وقتی سرپایی و در حال قدم زدن در اتاق و خانه کتاب می خوانم بیشترین لذت را به من می دهد ... یکی دیگر از این کارها خوردن است ! صبحانه را که باتفاق گربه ها می خورم تقریبا تماما سرپایی است ولی برای ناهار مجبور می شوم بنشینم ، به لطف اوپن بودن آشپزخانه بدون استثنا غذایی که در خانه بخورم را سرپایی می خورم !!


حوالی ساعت 19 واقعا حیفم آمد از اینکه خوابم بیاید و نخوابم ، برای همین اطلاع رسانی کردم که نگذارند خوابم به بیش از یک ساعت کش بیاید و خوابیدم ... دقیقا ساعت 20 بود که دو تا اس ام اس آمد و بدنبال آن تلفنم زنگ خورد و بیدار شدم ... با یکی از دوستان برای یک نشست دورهمی سوپ و سالاد را بهانه کرده و باتفاق هم شب سرد دیشب را بیرون از خانه بودم !! هوا واقعا سرد بود ...


دوستان خوب غنیمتی بزرگ هستند که که از ماحصل جدال با دوستان بد بدست می آیند ، نمی توان فقط دوستان خوبی داشت و کسانی که در این راه تلاش می کنند همیشه دست خالی می مانند ، دوستان خوب از غربال کردن جمع دوستان بجا می مانند !!


دوست خوب به آدم کمک می کند تا از خیلی چیزها که بدرد زندگی اش می خورند حرف بزند ، ولی دوست بد آدمی را پای بحث در مورد خیلی چیزها می کشد که فایده ای به حالش نداشته باشند !!!


دیروز در روزنامه ی سرپایی در محضر استاد مطلبی دیدم که درجش خالی از لطف نخواهد بود ، در کشوری که استفاده از برخی سایت ها برای عموم ممنوع می باشد رئیس جمهور صفحه دارد !! البته این حرف را فرمانده نیروی انتظامی اشاره کرده بود و خیلی جالب است تا مورد توجه قرار گیرد !!!


مطلب دیگر هم حمله مجازی ایرانی ها به سایت خانم مجری قرعه کشی جام حهانی بود که برای اینکه باعث شده بود تا شئونات بینندگان مورد خدشه واقع شود او را به توپ بسته بودند و بیچاره نوشته بود که یک مدل بیشتر نیست و هر لباسی به او بگویند می پوشد و اگر قبلا با برگزار کنندگان برنامه هماهنگ می شدند برایش مشکلی نبوده که احساسات مردمی را که همیشه تیم شان جزو 4 تیم برتر فوتبال دنیا هست را در نظر بگیرد !!!


بنظر چنان نماید که برخی دوست دارند حالا که دولت نتوانسته مانع ورود غیرقانونی به صفحات اجتماعی ممنوعه را بگیرد در اقدامی خودزنانه کاری نمایند تا بواسطه ی شکایت برخی چهره های سرشناس خود این شبکه ها ایرانی ها را از حضور در جمع خودشان محروم نمایند !! با توجه به اینکه صاحب صفحه اجتماعی " کتاب صورت " یک یهودی الاصل است ، حمله به صفحات نتانیاهو و نوکرانش خالی از لطف نخواهد بود !! شاید فرجی حاصل شد و جرقه جنگ جهانی سوم از آنجا استارت خورد !!!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد