یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ت نوشت ...


این بخش ( مهمان نوشت ) اخیرا به وبلاگ افزودانده شده است !! 


البته در درج این نوشتار بنده جز اینکه خواسته ی دوستی را اطاعت کرده باشم قصد و غرضی نداشتم ...

  


http://s5.picofile.com/file/8104022034/havaye_barfi.jpg

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دادو نوشت ... شنبه 23 آذر 1392 ساعت 13:11

آقای ت آنقدر تعریف کردی که هوس کردم امشب با خودم بروم کمی قدم بزنم !! و نکاتی چند در مورد متن نوشته :
- این قدم زدن های من هم جزو جستجوهایم محسوب می شود!!
- من شاید یک دهم مطالعاتی که داشته ام شرقی بوده باشد ولی همچنان اعتقاد دارم نه شرقی نه غربی ، کائنات خلاصه شده در دوه چی !!!
- بدلیل تشویق مردم به اکوتوریسم و هجوم ویرانگر آنها بنده نقش غیر قابل انکاری در تخریب طبیعت داشته ام !!
- ضمنا عقلم هم سبک است !!
و موارد زیادتر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد