یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کوتاه نوشت

 

امروز بیشتر حرف زدنی دارم تا نوشتنی ... 

 

کو گوش شنوا !؟ 

 

 

=== 

 

از دیروز یک پای بحث نشست های مختلف کارگاهی حول و حوش بازی های ایران در جام جهانی بود ، در این چند سال اخیر خودباوری مردم رشد خیلی خوبی داشته است بطوریکه اکثریت به این نتیجه رسیده اند که ایران در هر گروهی که قرار می گرفت برایش گروه مرگ بود !!!! 

 

=== 

 

دم در خانه که رسیدم موبایل زنگ خورد و یک شماره ناشناس افتاد رو گوشیم و بدون بسم الله جواب دادم و گیر افتادم ، یک خانم نازی ( از لحن صدایش فهمیدم !! ) یکریز سوار گوشی شده بود و به من می توپید !!! چند بار خواستم وسط حرفش بپرم و بگویم که عوضی گرفته است ولی با خودم گفتم این دل پر باید جایی خالی شود چه بهتر توی گوش من !!  

 

بعد از اینکه دور موتور طرف پائین آمد ، خیلی آرام گفتم : " خانم ، اکثر القابی که دادید در من وجود دارد ولی کسی که باید با شنیدن این حرفها بخود می آمد من نیستم !! "  

 

یک " ای وای ... " گفت که نیم متر دنباله داشت !! بلافاصله قطع کرد ... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ت دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 09:20

ت سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 11:00

این مطلب بسیار ناز بود، برای جند نفر خوانده یا تعریف کرده ام تا ببینم از کجایش بیشتر لذت می برند.
چند بار خواستم وسط حرفش بپرم و بگویم که عوضی گرفته است ولی با خودم گفتم این دل پر باید جایی خالی شود چه بهتر توی گوش من !!

از این قسمتش بیشتر لذت می برند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد