یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

اوقات بطالت ...

 

در نبود اینترنت فرصتی شد تا دستی به سر و روی کامپیوترم بکشم و برای همین حالا آورده ام ویندوزش را عوض کرده و کمی هم با ویندوز8  کار بکنم ببینم چه می شود ... 

آدم با هجوم آثار گرافیکی و نرم افزاری نمی داند چه بکند !؟ یعنی نرم افزار در حد علف ریخته و کسی صاحب نیست ... بقول یک مطلب که با  اس ام اس رسیده بود  «‌ ماست 7 (!!)گرانتر از ویندوز 7 (!!) ‌است !! »  

 

دیروز سرپایی رفتم سراغ خرید دوچرخه تا مواقعیکه نت ندارم بروم دوچرخه سواری !! فعلا یکی پسند کرده ام ، اگر امروز از هوس نیافتاده باشم می روم و برمی دارم !!! 

 

روژان را هم که تمام کرده بودم ، بردم و پرینت گرفتم و کمی هم با آن سرم را گرم کردم ، ولی واقعا چه نعمتی است این اینترنت برای اتلاف وقت !!!؟ از بد حادثه از کامپیوتر جایی که داشتم پرینت می گرفتم ، فلشم ویروسی شد و حالم گرفته شد ... این بار یادم باشد موقع نفرین دیگران بجای دعاهایی که به دلیل بروز نبودن مستجاب نمی شوند از خدا بخواهم که آنها را دچار ویروس بکند !! یک تروجان خوب تا مدتها می تواند نتایج خوبی داشته باشد !!!


نظرات 1 + ارسال نظر
dorostee چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:53 http://dorostee.ir

::: سایت پزشکی درستی :::
مطالب آموزنده پزشکی شامل: کودکان، نوجوانان، سالمندان، زوجین، پوست و مو، زیبایی، طب سنتی، بهداشت باروری،مامایی،آشنایی با بیماریها،اعتیاد و مواد مخدر،روانشناسی،سلامت جنسی،نوشیدنی ها،تغذیه،رژیم لاغری و چاقی،میوه درمانی و مطالب آموزنده دیگر.
http://dorostee.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد