یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کوه می رویم ...


دو ست نشستم والیبال نگاه کردم و ایران هر دو ست را به آلمان واگذار کرد ... من همان حرکت دیروز از آبشار آلمانی را که دیدم گفتم کلاس کار آنها خیلی بالاست و بازی ما بیشتر احساسی و فردی است ، ماشین تیم آلمان بدون داد و بیداد هر دو ست را برای خود اختصاص داد ...
از دو جا تلفن داشتم که بروم کوه بگذارم مردم به دلخوشی شان برسند ... چشم من می روم ولی قبول داشته باشید ملت همیشه در صحنه ی ما که هنوز مردد مانده اند که این لیبرو در وسط میدان چکاره است !! وقتی ایران بازی را می برد ، کارشناس بین المللی والیبال می شوند !!!

بقول داداشم والیبال را باید نشست و با من نگاه کرد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 00:26

جمعه برای یک ددر کوتاه مدت و عکاسی با دوستم رفتیم دامنه سهند به قصد قوش گولی ، وقتی رسیدیم به محل پیست اسکی دیدیم به خاطر ماه رمضان از گردشگران و توریست !!! ها خبری نیست و تعداد کمی کوهنورد هستند و فضا همان فضای بیست سال پیش و قبل از جاده کشی را تداعی میکند تصمیم گرفتیم به یاد دوران جوانی به قصد قله حرکت کنیم ، همین کاررا کردیم البته انرژی هر دوتایمان در قله اول به پایان رسید یعنی حدود بیست دقیقه کم آوردیم ولی خاطرات گذشته و سکوت کوهستان را بعد از سالها درک کردیم .

این آرامش و خلوتی نوش جانتان ...
البته چشم براه ماندن ما برای دیدن عکس جای خود دارد ...

نگار یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 00:37 http://heavenward.persianblog.ir

سلام
این لیبرو رو باهاتون موافقم واقعا. الان داشتم جایی می خوندم که کسی پرسیده بود این بازیکنی که لباسش فرق می کنه، جریانش چیه؟ هیچکس نمی دونست و همه هم مسخرش کرده بودن!!!
من موقعی که والیبال بازی می کردم، یه دوره ای لیبرو بودم. به همین خاطر روی این پست غیرت دارم خیلی
جناب دادو خب نبینید والیبال رو، احساس کردم این بازیکنای ما انگار سحر و جادو شده بودن و نمی تونستن بازی کنند. خب این سحر و جادو رو برای آلمان به کار می بردین

سلام
ولی در بازی اول سحر و جادو شدن آلمانی ها محسوس تر بود ... حتی در بازی با ایتالیا !!
...
نشنیـده ای کـه زیر چنـاری کـدوبنـی
بررست و بردوید برو بـر به روز بیست؟
پرسیـد از آن چنارکه تو چند سالـه ای؟
گفتا دویست باشد و اکنون زیادنیست
خندید ازو کدوکه من از تو به بیست روز
برتر شدم بگو تو که این کاهلی زچیست
او را چنار گفت که امروز ای کدو
باتو مرا هنوز نه هنگام داوریست
فردا که بر من و تو وزد باد مهرگان
آنگه شود پدید که نامرد و مرد کیست
( ناصر خسرو )

یک دوست یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 02:12

خب سخت نگیرید.خیلی از جوونا به همین مسابقات ورزشی دلشون خوشه! حالا دوست دارند راجع به قهرمانان ورزشی صحبت کنند و نظر بدند.به نظرم ایرادی نداشته باشه.بالاخره والیبال یک تحول خوبی رو داره تجربه میکنه! باید صبور بود و تا کامل شدن روند این تحول از مجموعه والیبال حمایت کرد.به نظرم آینده والیبال ایران بسیار امید بخش هستش.

yekdoost.blogsky.com

بفرموده شما ما سخت نمی گیریم ولی اگر سیستم در جایی هست بخاطر سختگیری در آنجاست ، انظباط که همان نظم سختگیرانه است سیستم را می سازد والا سیستم بی نظم را باید سالی یکبار از نو ساخت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد