یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

داغ ِ باغ ...


امروز ظهر دوستم تماس گرفت که حاضر باشم تا بیاید سراغم برویم باغ یکی از دوستان ببینیم چکار می کند !! این وقت سال معلوم است که در باغ چه می کنند ؛  برداشت میوه !!

 

کمی با دهان باز و شکم گرسنه در باغ گشتیم ، کمی میوه چیدند و من همراهی نکردم ، من اصولا میوه چیدن را دوست ندارم ولی می توانم ساعت ها در باغ راه بروم و میوه ها را تماشا بکنم ...
یک باغی هم نشان دادند که سفارش کردم پیگیر باشند تا اگر فروختند برایم بخرند ... احساساتی شده بودم شدید !! ... اینهم سهم من از باغ نوردی امروز



بدون شرح !!

نظر مرا بپرسند می گویم آدم زیر درختان قدم بزند و تماشا بکند و احیانا یک یا دو عدد میوه بچیند و بخورد ؛ همین ...
برای همین امروز داغ باغ ماند روی دلم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
همبازی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 18:28

دادو باغ بری و چند جعبه میوه نیاری که فایده نداره مخصوصا آلبالو!!!!

آلبالو قبلا به پول نبود ، چون چیدنش سخت بود و بیشتر برای استفاده مهمان ها می کاشتند !!! کی حوصله دارد آلبالو بچیند !! آنهایی هم که آورده بودم تبدیل به لواشک و شربت شدند !!!

یک دوست شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:54

سلام دادوی عزیز

تصاویر شما هم از باغ خیلی زیباست.من هم خیلی گردش و قدم زدن توی باغ دوست دارم به ویژه اینکه نسیم خنکی هم در کار باشه.

yekdoost.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد