یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

انتقال وبلاگ به کتابخانه ...

بعد از اینکه بلاگم در بلاگفا مسدود شد و امیدی به هیچکدام ا زلوله بازکنی ها نبود ، تصمیم گرفتم از نسخه ی پشتیبانی که داشتم پرینت گرفته و بعنوان یادگار نگهدارم ...

البته کار خیلی سختی بود و برخی عکس ها بدلیل ف ی ل ت ر شدن سایتی که آپلود کرده بودم بالا نیامده بودند برای همین ، به هر چی بود اکتفا کردم ... اول قرار بود بصورت ماهانه باشد ولی چون بالای 37 جلد می شد برای همین تصمیم گرفتم در قطع A5 و بصورت سالانه جمع بکنم ، اسفند 87 را جدا ته دوزی کردم و حالا سال 88 را تمام کرده ام ... عجب کار سختی دارم ، خوب شد این تعطیلات را داشتم !!



نظرات 7 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 16:31 http://dali.blogsky.com/

سلام می تونید برید توی سایت archive.org و به ویلاگتون اگه پاک شده اونجا دسترسی پیدا کنین . روزهای مختلف رو که آرشیو شده چک کنین می تونین به آرشیو کامل وبلاگتون دسترسی پیدا کنین

همطاف یلنیز یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 22:17 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
چه پیشنهاد خوبی
رفتین توی سایت مذکور archive.org و نتیجه گرفتین خبر بدین ها
و
چه روش خوبی برای داشتن یادداشت های تقریبا روزانه
فقط احتمالا سالها بعد گرفتار می شوید و می مانید چطور از شرشان خلاص شوید
نگید نگفتم ها

رفتیم و نتیجه نداد ... برق وبلاگ قبلی را از سد قطع کرده اند به تیر سر کوچه ربطی ندارد !!!
خاطرات بعد از 40سالگی ترس و پاگیری ندارد ...

افسانه یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 22:36

حالا میخواین اینارو چیکار کنین نذارین کتابخونه بعدها دردسر میشه هاااا

دردسر چرا !؟
تا لای یکی را باز می کنم نیم ساعت سرپا می خوانم !!! خیلی هم جالبه ...

روح سرگردان یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 22:44

واقعا خسته نباشید :-)
ما منتظر کتاب سفرنامه دادو هستیم

وحید دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 01:43

برای من که افتخار داشتن (منظور رویت و امانت داری چند روزه و مطالعه) اولین نسخه نصیبم شده واقعا خیلی جالبه و این هم بگم که بسیار پر محتوا بوده و سرشار از مطالب زیبا می باشد.

تنبل مقدس دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 08:14 http://d92.blogsky.com/

خوش به حالتان از تعطیلات استفاده به این قشنگی مثبت کردید. کارتان قشنگ بود واقعاً. اما جالب برایم این لحافی است که رویش کاغذهایتان را گذاشتید. عینشو منم دارم. الان دارم بهش نگاه میکنم.

آترا دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 14:38 http://bosehayedelvapasi.blogfa.com

به به چه ایده ی قشنگیییییییییییییی
واقعا عالیییییییییییییییییه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد