یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

بدون شرح ...


اینجا جا نشد فرستادم به صفحه ی ادامه 

 



ستون فقرات آبشار زده بیرون !!!


نظرات 6 + ارسال نظر
hamidel چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 02:21

qashangge

همطاف یلنیز چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 07:30 http://fazeinali.blogfa.com/

وه چه با شکوه!
جدنی انگار ستون فقرات است اون بالا

لیلا چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 14:02

بابا پاناروما................ چی ساختی ایول
با شما نبودم با خدا حرف زدم

وحید چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 14:11

بسیار زیبا و دل انگیز، انصافا دیدن و ثبت چنین منظره ای به چند روز مسافرت و چند ساعت پیاده روی می ارزد.
جای خیلی ها و ایضاٌ ما خیلی خالی !!!

نگار پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 14:26 http://heavenward.persianblog.ir

من از تماشای این عکس سیر نمیشم. به گمونم اگر اونجا بودم، قالب تهی می کردم از هیجان تماشای این همه زیبایی و شکوه!

khatere hastam چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 21:25

چقدر زیبــــــــــــــــــا

الان میگید این چه بیکاره دست از سر وبلاگمون بر نمیداره

راستش هم از روی بیکاری هم جالب بودن نوع نگارشتون، خوندن کل وبلاگتون رو فک کنم تا 2 روز دیگه تموم کنم

مرسی که نظر درج می کنید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد