یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

نکته ...

یه شب سه نفر اشتباهی دستگیر میشن و در نهایت ناباوری به اعدام روی صندلی الکتریکی محکوم میشن....


نوبتِ نفر اول میشه که بشینه روی صندلی. وقتی میشینه میگه : من توی دانشگاه , رشته الهیات خوندم و به قدرت بی پایان خدا اعتقاد دارم .... میدونم که خدا نمیذاره آدم بیگناه مجازات بشه ....

کلید برق رو میزنن ولی هیچ اتفاقی نمیفته ....

به بی گناهیش ایمان میارن و آزادش میکنن.

 

نفر دوم میشینه روی صندلی و میگه : من توی دانشگاه حقوق خوندم ....به عدالت ایمان دارم و میدونم واسه آدم بی گناه اتفاقی نمیفته ...

کلید برق رو میزنن و هیچ اتفاقی نمیفته ...

به بی گناهی اون هم اعتقاد میارن و آزادش میکنن .

 

نفر سوم میاد روی صندلی و میگه : من توی دانشگاه , رشته برق خوندم و به شما میگم که وقتی این دو تا کابل به هم وصل نباشن هیچ برقی وصل نمیشه به صندلی ...

 

خوب بقیه داستان هم مشخصه، مسوولین زندان مشکل رو میفهمن و موفق به اعدام فرد میشن .......

 

نتیجه: لازم نیست همیشه  راه حل مشکلات رو جار بزنید !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 21:29 http://heavenward.persianblog.ir

خیلی جالب بود.
باید آویزه گوش بشه، به خصوص برای من

وبلاگم به روز شد بالاخره.

نگار جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 21:32 http://heavenward.persianblog.ir

راستی عکس سر در مبارک. عالی، مثل همیشه

لیلا چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 12:26

خخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد