یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جشنواره عکس رضوی

 

دیروز حوالی ساعت 6 عصر بود که از خانه زدم بیرون و یک راست رفتم به محل برگزاری اختتامیه جشنواره عکس رضوی و تقریبا از خیلی ها زودتر رسیده بودم !! با یکی دو نفری در ورودی سالن خوش و بش نسبتا گرمی داشتم وبا سرو صدای خاصی وارد سالن شدم ... بدلیل اینکه کارمندهای اداره ارشاد بواسطه ی دوستی من و فوتورافچی مرا می شناسند ، این خوش و بش ها زیاد غیرمنتظره نیستند !!

   

بعد از اینکه وارد سالن شدم و از یکی از دوستان نسبتا قدیمی و نزدیک که از دست اندرکاران انجمن عکس می باشد در مورد اسم شخصی که جلوی در با او خوش و بش کرده بودم پرسیدم ( من خیلی از دوستان را با قیافه می شناسم و غالبا اسم کامل شان را نمی دانم و ... !! برای همین وقتی در فیلم های خارجکی می بینم که یکی موقع رسیدم به هم نامش را می گوید به خودم می گویم کاش اینجا هم رسم بود و ما این گونه در برخی جاها ضایع نمی شدیم که بعد از بیست سال دوستی ، نام کامل کسی را ندانیم !!! )


تقریبا سالن خلوت بود و چراغهای سن روشن نبودند و برا یهمین فرصت شد تا با موبایل یکی دو تا عکس بگیرم !! وقتی چراغها خاموش و پروژکتورهای روی سن روشن می شود ، عکس گرفتن سخت می شود ...

 

روی هم رفته ی مراسم خوبی بود و نسبت به مراسم قبل یکه تجلیل از مقام شامخ فوتورافچی خودمان بود و جا بسیار تنگ و کوچک بود و مدعوین به تنگ آمده بودند خیلی بهتر شده بود ؛ مجری هم یک خانم مجری خیلی کاردرستی بود و خلاصه همه چی جالب و خوب بود ...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد