یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جام جهانی با طعم آبگوشت

 

دوشنبه که رفته بودیم ددر ، مادر گفت که برای من آبگوشت مخصوص پخته است ( این خودش کلی نکته دارد هاااا !! ) و قرار بود شب برگردیم برای آبگوشت خوران ولی کمی دیر رسیدیم و البته خسته و برای همین آبگوشت موکول شد برای روز سه شنبه ... تا هم آبگوشت بخوریم و هم بازی فرانسه با بلژیک را ببینیم !!

  

 

نظر من برای بازی فرانسه و بلژیک ( 3 - 1 ) بود به نفع بلژیک و البته برای کرواسی و انگلیس ( 2-1) به نفع کرواسی !!! منطق فوتبال دان ها با منطق فوتبال بین ها فرق می کند و البته آنچه این در آینه ی تلویزیون می بیند او در زمین چمن نمی بیند !!

 

یک ساعتی تا بازی وقت بود و نشستیم برای آبگوشت خوری !! آنهم کجا !؟ جلوی پنجره ی بالکن و باد هم می زد و چه می زد !!

 


http://s9.picofile.com/file/8331596292/IMG_20180710_220816.jpg

 

قسمتی را هم برای ناهار فردایم کنار گذاشتم و بازی شروع شد !! سطح بازی معلوم بود و دو تیم برای بازی کردن آمده بودند و آن که نامش بزرگتر بود ( فرانسه ) کمی محتاط تر بود و از فرانسه ای که اروگوئه را مثل گنجشک در پنجه خود اسیر کرده بود خبری نبود و بلژیکی ها در همان بیست دقیقه ی اول نفس فرانسه را بریده بودند و حداقل 3 موقعیت گل داشتند که از دست رفت و چه خوب شد که من دو دقیقه زودتر از گزارشکر بازی گفتم : " مثل اینکه قرار نیست بلژیک ببرد ، این فرصت ها بعدها تبدیل به حسرت خواهند شد !! " و بعد بازی کم کم متعادل شد و فرانسه به بازی برگشت و گل هم زد !! بعد از آن بازی زیبا بود ولی بلژیکی ها به چیزی که می خواستند نرسیدند و فرانسه ای های زرنگ رسیدند !!! بازی زیبائی به نمایش نگذاشتند ولی نتیجه را بردند ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 18:18

سلام
ماکه از فوتبالمان چیزخاصی ندیدیم و برنده واقعی گزارشگران و تحلیل گران و تبلیغات چی ها و غیره هستند که از اول غروب تا نزدیکهای صبح هرکدام با کت و شلوار دست تمام در این گرمای طاقت فرسا و بدون توجه به صرفه جوئی در مصرف برق در زیر سرمای روح بخش کولرهای گازی مشغول چانه پراکنی و تحویل آنچه از صبح از طریق فضای مجازی ازبر و حفظ کرده و آنهارا به خورد مردم همیشه در صحنه و البته کارشناس تر از خود میدهند و الان که بازیها رو به اتمام هست فقط منتظر هستند که لااقل داوری بازی فینال به گروه داوران ایرانی برسد و دوباره اسباب سربلندی شده و دوباره دل مردم شاد شود و به خیابانها بریزند تا کمی از آلام گرانی و کم آبی و بی برقی کاسته شود ...آمین .

سلام
ترس مان از این است که در مسابقات آینده ، اسرائیل چند داور پرورش بدهد و اتفاقا آنها هم به بازی ایران بخورند و تیم ما از مسابقات انصراف بدهد !!!

نگین شنبه 23 تیر 1397 ساعت 15:09

سلام

من چون فوتبالی نیستم، فقط نظرم رو در مورد آبگوشت میگم!

اولاً که به به !!
این عکس منو یاد آبگوشت های مادربزرگ خدابیامرزم انداخت
که هرچی خاک ایشونه عمر مادر شما باشه انشاالله ...
یعنی قشنگ معلومه دستپخت یه خانم آذریه هاااااا ..
خوش رنگ و لعاب و اشتها بر انگیز ...

پسر من تنها روزی که نهار میاد خونه، پنجشنبه ست ...
و من سعی میکنم پنجشنبه ها حتماً آبگوشت بذارم ..
این شاپسر من ترید؟ تیلیت؟ تریت؟ (تیلتَه!!) خوردنش به پدربزرگ خدابیامرزم رفته

سلام
آبگوشت هایی که مختص و بنام من تهیه می شود واقعا خوردن دارد ... متاسفانه این روزها همه چی تجاری شده است و دیگر از آبگوشت هایی که آدم بعد از خوردنش انگشتاشو لیس بزنه پیدا نمی شود !!
خدا همه رفتگان را بیامرزد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد