یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

رو نیست که ...

 

امروز عصر بازی های ابتدائی گروههای هشتگانه در جام جهانی تمام شد و از ساعت 22/30 بازی دوم تیم ها در گروه خودشان دوباره آغاز شد ... طبق معمول روسیه بازی داشت و این بار با مصر که عنوان قهرمان آفریقا را با خود داشت ...

 

 

یک نیم نگاه بی طرف و نه کارشناسانه از نوع تی وی (!!!) برای بازی های اول تیم ها نشان می داد که جریان واقعی بازی ها غیر از آن چیزیست که گفته می شود و البته در شیپور می شود ... بین تیم های آفریقائی از همه بهتر سنگالی ها بودند که در مقابل لهستان خوش درخشیدند و انگار بازیکنانی دورهم آمده بودند تا به نام کشورشان ( از نوع به خرج دنگی خودشان !! ) بازی بکنند و چقدر هم خوب از پس لهستان برآمدند !! ( پیش بینی من 2-2 بود !! ) ولی بقیه تیم های آفریقائی در بازی اول خود باختند !! در مقابل تیم های آسیائی وضعیت بهتری داشتند و از همه بهترتر تیم ژاپن بود که امروز واقعا خوب بازی کرد و کلمبیا را پشت سر گذاشت ؛ کلمبیایی که برای قاره آمریکا وزنه ای محسوب می شود !! بازی کره جنوبی هم خوب بود هرچند با شکست مواجه شدند ولی مقابل تیمی بودند که ایتالیا را از جام بازداشته بودند !! تیم عربستان بیشتر شبیه تیم های آفریقائی بود تا آسیائی و نتیجه بسیار بدی گرفت و در این طرف تیم ایران با کمی چاشنی شانس توانست از بازی اول جان سالم بدر برده و با سه امتیاز بادآورده به بازی دوم برود !!

 

تیم های اروپائی وضعیت شان تقریبا شبیه تیم های اسیائی و آفریقائی بود و بزرگان فوتبال نتایج خوبی نداشتند ودر عوض تیم های آمریکائی نسبتا بهتر بودند و نشان می داد که تحت تاثیر استرس بازی اول نبودند !!

 

بازی روسیه با مصر که دومین بازی گروهشان بود ، به رغم کارشناسی های مغرضانه و ناآگاهانه ی کارشناسان درپیتی که روسیه را خوش شانس و تیم های مقابلش را ضعیف و گروشان را راحت می دانند ، حداقل دو برابر بازی اول ایران دوندگی داشت و روسیه در همین لحظه 3 - 0 از مصر جلو افتاده است و انگار گل به خودی مانند ویروسی به جان آفریقائی ها افتاده است و امروز مصری ها دروازه ی خودشان را باز کرده  اند ...( پیش بینی من 2-0 بود !! )


و ما هنوز مست آن گل بادآورده ای هستیم که به نفع مان تمام شده است و تاریخ مان نشان داده است که باد آورده را باد خواهد برد ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد