یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

فوتبال با اینترنت ...

 

دیشب برای تماشای فوتبال برزیل و سوئیس ، دست به دامن اینترنت شدم و در خانه و پشت مونیتور بودم !! اوائل خیلی خوب بود ولی کمی بعد ، قطعی اینترنت و پرش های چند دقیقه ای کلا حالم را گرفت ...

   

برزیل هم که فقط  از توبره ی اعتبار قدیم می خورد و با توپ فیلم بازی می کردند ، سوئیسی ها که زیاد هم نام آشنا نبودند بمراتب بهترتر بودند و نتیجه ای که بدست آمد در حد و اندازه ی نام و اعتبار برزیل نبود ...  تقریبا یک نیمه را بخاطر قطع و وصلی اینترنت نگاه نکردم و رفتم برای خواب !! حیف از انهمه دروغی که در تبلیغات های اینترنت به خورد مردم می دهند !!

 

در آنسوی دیگر آلمان بزرگ در مقابل مکزیک متوقف شد و از قرار معلوم مردم مکزیک چون بیکباره برای هورا کشیدن از جا پریده بودند و این امر باعث بروز زلزله در مکزیک شده بود !! ما با آن گل به خودی مراکشی ها خودمان را تا کهکشان بالا کشیده ایم و معلوم نیست مکزیکی ها دارند چکار می کنند !!

 

نصف شب به عادت شبهای ماه رمضان (!) ساعت 3 بیدار شده بودم و برای همین دوباره سری به اینترنت زدم تا ببینم آن یکی یوزپلنگ ها چکار می کنند (!؟) تیم آمریکا بمعنی واقعی کلمه " یک سر و گردن بالاتر " مانند عقابی که گنجشکی را گیر انداخته باشد (!) بازی را 3 به 0 و در کمال اقتدار به نفع خود کرد و واقعا عجب سرویس هایی می زدند و عجب آبشارهایی روانه میدان می کردند !! البته بازیکنان ایران هم دست و پا بسته نبودند ولی در آن حد هم نبودند و بدبختی بزرگتر و مکرر اینکه گزارشگر هی نسخه می پیچید برای دفاع و توپگیری و ... و مطمئنا حتی در اوج بازیگری و جوانی اش حتی توی خواب هم برای این توپ ها نمی توانست کاری بکند ولی چقدر راحت برای دیگران برنامه می چید !! در ادامه باز قطعی اینترنت داشتیم و طرفدارانی که برای تشویق که نه ، نشان دادن خود و خواسته هایشان (!) به استادیوم آمده بودند را هی با عنوان هموطنان پرشور (!!) یاد می کردند و ...

 

امروز بعد از ظهر بازی سوئد و کره جنوبی را دیدم و واقعا کره خیلی خوب بازی می کرد و سوئد را کلافه کرده بودند و در نهایت هم با پنالتی بازی را به سوئد واگذار کردند و اشکالات داوری آنقدر بود که منهم متوجه بشوم !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد