یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سینه چاکان ماشین سازی !!

 

بعد از اینکه خبر فروش ماشین سازی از طرف خصوصی سازی تائید شد و نمایندگان سینه چاک و مردم مدار تبریز از طریق شیپور خبرگزاری های رسمی ، مجازی و حقیقی بیدار شده اند و فهمیده اند که در بازی فروش شرکت ، شرکت داده نشده اند !!!


 

 

شنیده شده است که برخی از آنها اعلام کرده است که نسبت به بررسی اهلیت داشتن خریدار اقدام ودر صورت نیاز مانع به فروش رفتن خواهند شد !!

 

امروز با من تماس گرفتند که به کارخانه بروم ... از قرار معلوم خریدار برای اینکه یقه ی مبارکش را از دست طلبکاران سمج غیر اقتصادی بیرون کشیده و با خیال راحت ادامه کار بدهد (!) تصمیمگرفته است که دیون معوق به کارکنان بازنشسته را پرداخت نماید !! توی اتوبوس بودم که زنگ زدند و منهم با یکی از همکاران همرزم (!) هماهنگ کردم و راهی کارخانه شدیم ...

 

از قرار معلوم این دعوت برای برپائی جلسه ی معارفه گونه و تقدیم چند فقره چک بصورت نمادین برا یهمکاران بازنشسته و گرفتن چند عکس یادگاری بود و من بدلیل اینکه یک ضمانت بانکی داشتم باید شنبه مراجعه می کردم و به همین خاطر برای مراسم خیمه شب بازی نماندیم و برگشتیم !!

 

این حرکت خود یک میخ درشت به پای قرارداد فروش بود و مردم همیشه در صحنه و غالبا طلبکار از دولت ، نماینده ای که بخواهد جلوی این قبیل پرداخت ها را بگیرد (!!) ، هرگز نمی بخشند !!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد