یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

اختلال به نفع کارفرما ...

 

این روزها زیاد دیده می شود که برخی اختلالات پیش می آید و متاسفانه اغلب به تمام این موارد به نفع کارفرما تمام می شود و همین امر باعث می شود تا مشترکین و کاربرها بنوع یخود را محق دانشته و در زمان هایی که می توانند کاری بکنند که می دانند درست نیست !!؟

 

  

امروز صبح وارد صفحه ی اینرنت مخابرات شدم و دیدم که حجم تمام شده است !! با توجه هب اینکه سرویس دهی های مختلفی در زمینه ی اینترنت وجود دارد ولی راه دسترسی و تعویض نوع خدمات را بگونه ای کرده اند که 90% کاربران خانگی نتوانند اعمال نظر کرده و تغییرات مطلوب را بدهند و مجبور هستند از همان سرویس گرانتر و کم حجم تر قبل استفاده بکنند و آن وقت مسئولین نامحترم براحتی می روند و پشت تریبون های مختلف از تکریم ارباب رجوع حرف می زنند !!

 

یک گیگ شارژ اضافی زدم و مطلب قبلی را در اینترنت گذاشتم ، وقتی برای گذاشتن عکس ها می خواستم صفحه ی آپلود را باز بکنم (!) اخطار امد که حجم مصرفی تمام شده است (!!) و تقریبا از زمان شارژ تا لحظه ی اخطار چیزی حدود 4 دقیقه گذشته بود !! یعنی کامپیوتر من هر کاری که می کرد نمی توانست در عرض 4 دقیقه یک گیگ مصرف داشته باشد ، آنهم برای صفحه ی وبلاگ !!! البته وای فای هم خاموش بود و نمی شد به بچه های همسایه شک کرد !!!

 

کمی بعد دوباره یک شارژ حجمی زدم و یک گیگ انتخاب کردم و باز در همان پنج دقیقه ی ابتدائی (!) اخطار مرقوم کرد که حجم شما تمام شده است (!!) یعنی گوری در مخابرات نماند که گلباران نشده باشد و حرصم درآمده بود ... به یکی زا دوستان زنگ زدم تا احوالپرسی بکنم و خبر داد که آنتن گوشی اش 3 ساعت بود که رفته بود و تازه به شبکه وصل شده است !! گفتم : " شاید از باران بوده باشد !! بسکه همه به بی بارانی عادت کرده اند و توی دره ها ویلا می سازند و ... شاید مخابرات هم برای سهولت کارش سیم ها را همینجور لخت می گذارد که رد مصرف چسب صرفه جوئی کرده و از پول آن ماشین رئیس را کمی ارتقاء بدهند !! "

 

کمی قبل دوباره به کامپیوتر مراجعه کردم و دیدم نه ... انگار نه انگار ... چون کار واجبی داشتم ( مثلا چه کار واجبی !!!!؟؟؟) دوباره یک گیگ شارژ زدم که پیام داد: " دستور قبلی شما حالا به گوش مسئولین رسیده است ، آیا تمایل به شارژ دارید !؟ " با خودم گفتم : " احتمالادر خواب بعدازظهر مارد یا پدر مسئولی به خوابش آمده و خبر داده که از بی مسئولیتی او سهمی هم هب آنها رسیده است !!!! "

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد