یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

مجلد شدیم ...


پارسال کمی زرنگ جنبیدم و مطالب وبلاگ را منتقل کردم به برنامه ی ورد و همزمان با تعطیلات نوروز ویرایش های نهایی را انجام داده و بعد از تعطیلاتِ اولیه (!) دادم برای پرینت گرفتن و صحافی .... و دیروز رفتم و تحویل گرفتم !!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 01:04

سلام

خیلی کار خوبی میکنید
اگه به هر دلیلی وبلاگ دود شد و رفت هوا (والّا از این میزبانهایی که ما داریم هیچی بعید نیست!!) شما مطالبتون رو محفوظ نگه میدارید ...

جسارتاً چند تا از این سالنامه ها دارید؟
از زمانی که شروع به وبلاگنویسی کردین؟

سلام
قبلا که وبلاگ ها قابلیت نسخه پشتیبان نداشتند ، بدلیل انسداد اجباری (!!) قسمتی از مطالبم فوت شدند (!!) تا اینکه از آذر 87 کار نسخه برداری را خودم انجام دادم و حالا 10 جلد از یادداشت هایم را دارم ...

همطاف یلنیز جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 06:20

سلام سلام
تبریک.
این نظم و البته پشتکار خوشایند است.
پیشنهاد می کنم یکسری از عکسهایتان را هم چاپ کنید. یقینا آلبوم زیبایی خواهدشد.

سلام
این کارم اتفاقا خوب از آب درآمده است !!
عکس های من جنبه ی خبری دارد و قابلیت آلبوم شدن ندارند ( آیکون شکسته نفسی !! ) یکبار یاعلی گفتم و صد تا عکس راچاپ کرده و یک آلبوم دم دستی درست کردم که چیز خوبی شد ...
تا یاعلی دیگر ، یاعلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد