یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

نوروز مبارک ...


سال نوی همگی مبارک ؛ ایشالا که سال خوبی در انتظارتان باشد ...


بعضی ها اعتقاد دارند که سال خوب را باید خودمان بسازیم و البته که این حرف روی کاغذ خیلی خوب است و برای فوروارد کردن در فضای مجازی ولی در دنیای واقعی و در شرایط امروزی کشور ما که می رویم تا بحران را در قاب بندی متفاوت تری تعریف بکنیم (!) همان بهتر که برای جمعیتی قلیل باز روی توکل به خدا و برای جمعیتی کثیر روی شانس حساب باز بشود

  

بعد از دو سال دوباره به این وبلاگ آمدم تا یکی دو سالی را هم در اینجا بنویسم ... سال گذشته ساکن blog.ir بودم !! آنجا هم که بودم جای دنجی بود ولی بدلایلی خواستم که یک تغییر مکانی در دنیای مجازی بدهم و در همین افکار بودم و دنبال جای جدید که یادم افتاد این وبلاگ دو سال پیش بدون استفاده رها شده است و آمدم تا از بهار 97 در دنباله اسفند 94 بنویسم !!

 

سالی که رفت سال خوبی بود ، خدا خیرش بدهد (!) به جز چند خبر ناگوار که ثابت شد تقصیر کسی نبود (!!) و می شد آنها را به حساب قضا و قدر نوشت(!!)  بقیه نفس هایی که کشیدیم همگی خوب و مثبت بودند ؛ انشاءلله که برای همه اینگونه بوده باشد ... حساب و کتاب های من نشان می داد که به آخر سال رسیدن نباید زیاد راحت بوده باشد ولی به لطف خدا و همراهی و همدلی دوستان سر و ته سال 96 را به هم گره شدیم تا برود در آرشیو زمان دور خودش بگردد و حالا سر 97 را گرفته ایم و دنبال دمش می گردیم و مطمئنا اگر بچه ی خوبی بوده باشد تا آخر همین سال دمش را به سرش گره خواهیم زد؛  به شرطها و شروطها که شانس و توکل از شروط آن خواهد بود !!

در این چند روزی که از سال گذشت ، باندازه ی یک ماه مطلب برای یادداشت کردن داشتم که شانس آوردند و از زیر دستم فرار کردند (!!) البته خاصیت روزمرگی بودن آنها دیر یا زود دوباره آنها را به طرف من و وبلاگم خواهد کشید !!

 

دو سفر کوتاه به اطراف داشتم که یکی نیم روزه بود و یکی یک روزه !! نیم روزه اندازه یک برنامه ی دو روزه بود و یکروزه را می شد در سه یا چهار روز اجرا کرد ولی چون برنامه ریزی ها سرپائی بودند برای همین به تماشا و نشستن در ماشین گذشتند!! البته برنامه شهرگردی هم داشتیم و برنامه های متنوع نوروزی و ... که چند تا عکس از میان آنهمه پیدا می کنم تا پست اول مصور باشد




نظرات 3 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 ساعت 15:57 http://bihamta96.blogsky.com

احمق کیست؟



۸۴- احمق کسی است که شکایتی دارد. ولی احمق تر کسی است که شکایتی را باور می کند. و احمق تر از این کسی است که می خواهد به داد کسی برسد. و من همه این انواع و درجات حماقت را طی کردم و به کمال حماقت رسیدم و از آنجا بر حماقت خویش بیدار شدم و از حماقت رهیدم.



استاد علی اکبر خانجانی

کتاب" هستی بایستی"

بیشتر به بازی با کلمات می ماند !!
چند سال از عمر این جناب استاد (!!) در طریقت حماقت و چند سال در کمال احمقیت سپری شده بود ؟ مطمئنا زندگی ایشان بسیار عبرت آموز می تواند باشد !!

Mina پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 ساعت 17:31

Na yaxchi ki silmamisham burani. Taza yazinizi gorunce chox sevindim.

سمیه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 09:04

بسلامتی برگشتین و دوباره اینجا شروع به کار کردین ( تو این وبلاگ )

بعله ...
ییلاق قشلاق می کنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد