یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

خرید تازه ...

 

نوه خانم اس فرموده بودند که سر راهت یک گوشی بخر و آمدنی گوشی ام (!) را تحویل بده !!!! ما هم حرف گوش کن (!) رسیدنی در اولین اقدام حقیقی در دنیای مجازی یک گوشی خریدیم ، از نوع اینترنتی !!

 

 http://s6.picofile.com/file/8236617468/honor_7.JPG

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 15:49 http://parisima.blogfa.com

اوشاغین اَرکی واریمیش دا

به به
انشاالله که مبارک نوه خانم باشه و امیدوارم باهاش مسیج های زیبا برای خاندایی جانشان بفرستند


همسفر چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 09:04

سلام البته نگین خانوم نمیدونن که شما هیچوقت طعم دایی بودن رو نچشیدین تو زندگی ....

سلام
محبت که باشد عمو و دایی ، چندان فرقی باهم ندارند !! و بشخصه با اینکه دایی هایم در زندگی ام بیشتر از عموهایم نقش داشته اند ؛ نسبت به عمو دید مثبت تری دارم تا دایی !!

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 09:16

بلی داع .... اینم نگید چی بگید

من با این تبحری که در پیچاندن دارم اگر بجای انسان بودن گُل می شدم حتما پیچک می شدم !!

همسفر چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 09:35

نخیرم این پیچاندن نبود که ... یه جورایی دلخوش کنک بود برا خودتون از باب دایی نشدنتون ....
منم خوب ته دل آدما رو میخونم هه هه هه


همه ی آیکون های موجود را زدم تا رضایت بدهید !! حداقل عمو یا دایی بودن دست خودمان نیست ، ولی احیانا خوب بودن چرا !!؟

همسفر چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 09:48

والا خودتون که میگید استاد خباثت هستید .....

استاد که فوتورافچی است و محال است کسی بتواند جایگاهش را بگیرد ، ما شاگرد ایشانیم

همسفر چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 09:51

چاشنی رو که من اول صبی دادم وای به حال ملت تا آخر وقت امروز

khatere hastam شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 12:17

اااا پس کامنت من کوووو؟؟؟ دیشب یه عالمه نوشتم... سانسور شد آیا ؟؟؟ یا اینکه ارسال نشد

در این اوضاع اقتصادی بد مگر می شود از خیر کامنت گذشت !! نکند دزدان دریایی سومالیایی توی راه دستبرد زده اند !!؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد