یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دیالوگ های روزانه

 

یکی از دوستان اس زده بود که : " وضع و اوضاع کارخانه چطوریاس ؟ "

نوشتم : " تحقق شعارِ بدون پول هم میشه زندگی کرد !! " 

 

اعضای شورای کارخانه از پیش مدیرعامل برمی گشتند ، با دیدن من ، بدون اینکه چیزی پرسیده باشم ، یکی از آنها گفت : " این هفته مابقی حقوق آبان را می دهند !! "

گفتم : " لابد برای این خبر بموقع مُشتُلق هم می خواهی !! "

 

نظرات 7 + ارسال نظر
خلیل دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 20:20 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام

اندرون از ظعام خالی دار

تا در آن نور معرفت بینی!!!!!!!!!!

سلام
برای دیدن اندرون باید آندوسکوپی برگزار بکنیم !!
..
ما به کسی توهین نمی کنیم !!

نگین سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 20:09 http://parisima.blogfa.com

آقای دادو !
حالا اینقدر ناشکری کنید که حقوق آذر رو همراه با پاداش 22 بهمن بدن ها

سلام
اینها حقوق رسمی را نمی دهند چه برسد به پاداش !! بسکه این دولت نرسیده پشت سر این و آن صفحه گذاشت ، برکت جیبش پرید !!

نگین سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 20:17

یه زمانی برادر کوچیکم توی امور مالی پتروشیمی شیراز بود
خودش میگفت شش ماهه به کارگرها حقوق ندادیم!!
یعنی نداریم که بدیم !!

میگفت یه روز یکی از کارگرها وارد دفتر شد و خیلی متین و مودب سلام کرد ، خوب ما هم گفتیم علیک السلام!
بعد ایشون خیلی مودبانه پرسیده ببخشید جناب الان تو چه ماهی هستیم ؟
برادرم میگفت با تعجب گفتم: بهمن ماه .. چطور مگه ؟؟

میگفت کلام یه پا در هوا، هنوز منعقد نشده بید که طرف عینهو ترقه از جا در رفت که :

آقاااااااا شما خجااااااااااالت نمیکشید ؟؟؟؟ پررو پررو به من میگه بهمن ماه !!! آقا شما میدونید زن و بچه یعنی چی ؟ میدونید شکم خالی چه شکلیه ؟ میدونید گرسنگی چه معنی میده ؟ شما وجدان دارید ؟ شما انصاف دارید ؟ ا ِ اِ ااااااااااااِ صاف صاف زل زده تو چشای من میگه بهمن ماه

برادرم میگفت روو کردم به همکارم گفتم:
ممد خدا رحم کرد که "تیر" ماه نبودیم وگرنه سر از بدنمون جدا میکرد این بنده خدا

(و البته میگفت بعدش طرف رو نشوندیم یه لیوان آب خنک بهش دادیم سعی کردیم بهش آرامش بدیم بعدشم با کمی وعده و وعید و اندکی مساعده و کمی همدردی و کمکهای مردمی! اون بنده خدا رو روانه کردیم تا ببینیم بعداً خدا چی میخواد!!!)

نه تنها پول نمی دهند ، هرکس می رود سراغ پول کله معلقش می کنند !!

همسفر چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 08:58

سلام به نگین خانوم بفرمایید اونجا پتروشیمی شیراز بوده که بهش آب خنک دادن و ارومش کردن و .... والا اینجا یه سلام چرب و چیلی به آقایون ندی بعد 10-12 سال طرف رو لغو قرارداد میکنن و پرونده زیربغلش میدن و .... چه برسه به اعتراض و .... !!!

سلام
میایند و می بینند ...

نگین چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 15:45

سلام

ًلطفاً به خانم؟ آقای ؟ همسفر بفرمایید!! مسئله شیراز یا شهر دیگه نیست .. به نظرم مهم اختلاف زمانی حدود 15 ساله ست !
اون زمان که عرض کردم هنوز ته مانده هایی از انسانیت و اخلاق تو دل آدما موج می زد ...

و من الله توفیق!

علیک سلام
واقعیت اینه که امروزه اوضاع بدجوری خرابه ، البته بصورت نقطه به نقطه همه چی آرومه !!

نگین چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 15:48 http://parisima.blogfa.com

بی زحمت به جناب دادو هم بفرمایید! بله بله بنده هم مسئله پاداش را من باب مزاح عرض کردم

بقول شاعر : نخوردیم نون گندم ، دیدیم دست مردم !

نگین چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 15:49

به نگین خانوم هم بفرمایید !! اینقدر وبلاگ مردم را شلوغ نکنند اگر راست میگویند بروند کامنتهای خودشان را تایید کنند

حالا ما یک چیزی گفتیم ... بیائیم کامنتدانی تان را بکنیم حمام شازده !؟!؟
شما لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد