یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

راهی می شویم ...

 

این سه روز اول هفته را مرخصی رد کرده ام ، دوستم پیشنهاد داد برویم دیزین برای اسکی !! بقول شهریار " عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست " تا کی باید مثل خیلی ها بنشینم که بعد از بازنشسته شدن فلان کار خواهم کرد و فلان کار و فلان کار ... امروز را که عمر را فرصتی ست باید رفت تا آن زمان چه پیش آید و چه شود ...

   

امروز صبح رفتم بیرون ، به قصد اصلاح و پیرایش !! دو نفر در انتظار بودند و یکی زیر دست دلاک ... هیچ علاقه ای به نشستن در آرایشگری ندارم برای همین رفتم تا دوری بزنم ، سر راهم دو نفر را دیدم تا نیمچه صله ی رحمی باشد ، یک سلمانی هم هست که از قدیم کمی آشنایی داریم و بنده خدا با دیدن من هی سلام و علیک می کند ولی " من نه آنم که سپارم سر خود بر دگری !! " اصولا سلمانی من باید بمیرد تا عوض اش بکنم !! برگشتم محله ی خودمان و دیدم ایستاده به انتظار مشتری ، تا آمد کمی از سیاست حرافی بکند من نیم چرتی زدم ، توی تی وی هم چند تا بیکار بعنوان کارشناس آمده بودند در مورد نمک زدایی حرف بزنند ، در این گرانی و بی مسئولیتی ها وقتی آدم کلمه " سبد خانوار و قدرت خرید " می شنود احساس می کند باز می خواهند سرش کلاه بگذارند !!

 

دیزین هم دیزینهای قدیم ، نه آنتنی داشت و نه ارتباطی به دنیای بیرون ، در جاده کرج - چالوس از سه راهی دیزین که وارد می شدیم آنتن به رحمت ایزدی می پیوست و چند روزی که آنجا می ماندیم آرامش و آسایش معنا می یافت ... دو سالی می شود که آن طرفها نرفته ام ، حالا هم کمی به لطف والیبالی که هر هفته می روم کمی به جواب دادن بدنم دلخوش هستم والا بایداز تماشا لذت ببرم و ................ حالا یکی آمد و برایم " بیگ فوت " آورد که اگر حال داشتم کمی هم با آنها حال بکنم !! بسکه روزگارم به فست فود می گذرد " بیگ فوت " هم آمد سرم !!

 

http://s3.picofile.com/file/8229964876/photo_2015_12_26_14_20_54.jpg


نظرات 3 + ارسال نظر
خرسی شنبه 5 دی 1394 ساعت 14:30

pic<http://s3.picofile.com/file/8229965792/photo_2015_12_26_14_28_37.jpg>pic

نگین یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 15:26 http://parisima.blogfa.com

ای دل ار عشرت امروز به فردا فکنی
مایه ی نقد بقا را که ضمان خواهد شد ؟

زندگی هزاران دیروز و فردا دارد ... ولی هیچکدام طعم امروز را ندارند
;-)

همطاف یلنیز یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 19:18 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
عروسک خرسی بامزه است
این نمایش عکس، فقط در همساده ها قابل اجراست ها

سلام
ولی خوب بود اگر اینجا هم می شد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد